• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شکست سنگین بایرن مونیخ برابر گلادباخ

شکست سنگین بایرن مونیخ برابر گلادباخ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بایرن مونیخ شب گذشته با پنج گل در خانه گلادباخ مغلوب و سنگین ترین شکست تاریخ خود در رقابت های جام حذفی آلمان را پذیرا شد. باواریایی ها در این دیدار حرفی برای گفتن نداشته و بارها مقابل ستاره های آماده گلادباخ مغلوب شدند. حسن صالح حمیدزیچ در پایان این دیدار مدعی شد حواشی اخیر حول محور بازیکنان بایرن مونیخ را نمی توان دلیل اصلی این شکست سنگین توصیف کرد.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: “این نتیجه ای شوکه کننده برای مونیخ بود. انگار در جریان بازی نبودیم و ما در نیمه اول حتی در یک نبرد نیز برنده نشدیم. هیچ پاسی برای انتقال توپ بین بازیکنان ارسال نمی شد و این یک ناکامی جمعی و در واقع غیرقابل توضیح بود.

عملکرد دایوت اوپامکانو در خط دفاعی؟ ما همگی با هم پیروز شده و با هم می‌بازیم. باید اوپامکانو را تشویق کرده و او را به مسیر اصلی بازگردانیم. البته این نمایش غیرقابل توضیح است، زیرا دایوت اوپامکانو در بازی های اخیر بایرن مونیخ واقعا خوب بازی کرده بود.

تاثیر حواشی پیرامون جاشوا کیمیچ و لوکاس هرناندز روی تیم؟ صحبت کردن در این موارد سخت است. البته در هفته گذشته داستان های زیادی حول محور تیم وجود داشت، اما ما با آن کنار آمدیم. اینکه یک بازیکن واکسن نگرفت دلیل این نبود که ما در دوئل ها پیروز نشده و قادر به بازی سازی در مسابقه امشب نبودیم.”

  مدافع بایرن مونیخ، به دلیل مصدومیت بازی حساس هفته آینده برابر بایرلورکوزن را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان