• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برنامه تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان ایران، پیش از اعزام به اردن

برنامه تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان ایران، پیش از اعزام به اردن

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مسابقات بسکتبال دسته «ب» کاپ آسیا بانوان از ۱۶ تا ۲۲ آبان ماه به میزبانی اردن برگزار می‌شود. برای حضور در این رقابت ها آخرین مرحله اردوی تیم ملی بانوان از روز پنجشنبه آغاز می شود اما چگونگی پیگیری آن هنوز نهایی نیست.
فدراسیون بسکتبال برای این تیم و آماده سازی بهتر آن اعزام به ترکیه را پیش بینی کرده که البته هنوز نهایی نشده است. در صورت قطعی شدن این برنامه، تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از دو روز پیگیری تمرینات در تهران، شنبه هفته آینده راهی آنکارا می شود. این تیم بعد از برگزاری سه جلسه تمرینی و سه دیدار برابر تیم های بوتاش، اورمان اسپور و جانکایا، پنجشنبه هفته آینده ترکیه را به مقصد اردن ترک می کند.

در صورتیکه اردوی ترکیه منتفی شود اما اردونشینان تیم ملی بسکتبال بانوان طی یک هفته آینده در تهران و در آکادمی ملی المپیک پیگیر تمرینات‌شان خواهند بود تا ۱۳ آبان ماه و زمان مصوب برای اعزام به اردن.
تینا عیسائیان، معصومه اسماعیل زاده، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان، عسل پورحیدری، فائزه شهریاری، آناهیس خداوردیان، نگین رسولی، شیدا شجاعی، آیدا گل محمدی و فرزانه فروتن ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی بسکتبال بانوان را برای حضور در مسابقات دسته «ب» کاپ آسیا تشکیل می دهند.

این بازیکنان زیر نظر شایسته متشرعی به عنوان سرمربی دیدارهای خود در این رقابت ها را برگزار می کنند.
تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در گروه A رقابت های «ب» کاپ آسیا با لبنان و سوریه همگروه است. طبق برنامه اعلام شده، تیم کشورمان در روز نخست مسابقات (۱۶ آبان ماه) به مصاف لبنان می رود و در روز دوم هم با سوریه دیدار خواهد داشت.

  ستایش مربی النصر از کریستیانو رونالدو: کریس حد و مرز ندارد

در پایان مرحله گروهی، دو تیم اول گروه های A و B راهی مرحله نیمه نهایی می شوند. تیم های دوم و سوم دو گروه هم با یکدیگر با صورت ضربدری دیدار خواهند داشت تا دو تیم دیگر صعود کننده را مشخص کنند.
اندونزی، قزاقستان و اردن تیم هایی هستند که در گروه B با هم رقابت خواهند داشت.
در پایان رقابت های بسکتبال دسته «ب» کاپ آسیا بانوان تیم قهرمان تنها سهمیه حضور در مسابقات دسته اول کاپ آسیا را به دست می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان