• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پائولو فوتره: کاری که طارمی انجام می‌دهد یک هنر است

پائولو فوتره: کاری که طارمی انجام می‌دهد یک هنر است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پائولو فوتره ستاره سالهای دور پورتو به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخت. فوتره که سابقه عضویت در میلان، بنفیکا و اتلتیکو مادرید را نیز در کارنامه دارد، ۲ بار مرد سال فوتبال پرتغال شد و به همراه پورتو به مقام قهرمانی لیگ، سوپر کاپ و حتی لیگ قهرمانان اروپا رسید. این بازیکن پرافتخار به همرا اتلتیکو مادرید نیز ۲ بار و با میلان یک بار قهرمان اسپانیا و ایتالیا شد.

این بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در گفتگویی که با شبکه CMTV داشت به تعریف و تمجید از مهدی طارمی پرداخت. چند روز پیش و قبل از دیدار پورتو و توندلا بود که سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو به حمایت از طارمی پرداخت. کونسیسائو درباره مهاجم ایرانی تیمش گفت: طارمی بسیار انسان صادقی است. او در مواجه با کارش، هم‌تیمی‌هایش، حریفانش و داوران کاملا راستگو است. تصویری غلط از او ساخته شده و او هر بازی عذرخواهی می‌کند.

کونسیسائو ادامه داد: تصویری غلط از مهدی طارمی ساخته‌اند. چیزی که برایم کاملاً مسخره و غیرقابل پذیرش است. داور ممکن است اشتباه کند ولی دوربین‌ها تصاویر را نشان می‌دهند و ویدیو چک می‌تواند تصمیم غلط او را درست کند و به او هشدار دهد. داور یا مهارت‌های لازم را ندارد یا باید به چشم پزشکی برود. ما می‌توانیم برچسب‌های زیادی به بازیکنان بزنیم و بعد برویم دنبال کارمان. این چیزی است که مرا ناراحت می‌کنم. باز هم تکرار می‌کنم که طارمی انسانی بسیار صادق است و من زمان زیادی را با او گذرانده‌ام. او شایسته چنین تصویر و برچسب هایی نیست.

  سرمربی هلندی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سران یونایتد برای هدایت این تیم

صحبت های کونسیسائو و هجمه ها علیه طارمی، بهانه ای شد تا پائولو فوتره در گفتگویی به این موضوع بپردازد. نظرات او با صحبت های کونسیسائو همسو است و از اینکه تصویر بدی از طارمی ساخته شده، ابراز تأسف کرد. او گفت: چرا ما الان داریم در خصوص طارمی حرف می‌زنیم. کاری که او می‌کند یک هنر است و هیچکس این هنر را ندارد. او برای گرفتن پنالتی، شبیه سازی نمی‌کند و شما نباید طارمی را یک بازیکن معمولی بدانید. دوست من، طارمی یک بازیکن متفاوت است.

پائولو فوتره در صحبت با CMTV گفت: وقتی او به محوطه جریمه می‌رسد، او اصلا حواسش به این نیست که پنالتی بگیرد یا نه. حرکات او به نظرم یک هنر است و او یک «هنرمند» می‌تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان