ترکیب اصلی رئال و بارسلونا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. دیداری از هفته ۱۰ لالیگا که یک ال کلاسیکوی حساس و جذاب خواهد بود. برای اولین بار از سال ۲۰۰۴ در این بازی نه شاهد سرخیو راموس هستیم، نه لیونل مسی و نه رونالدو اما بازی امشب می تواند دوئلی بین وینیسیوس و آنسو فاتی دو ستاره جوان رئال و بارسا باشد.

بارسلونا در این بازی با ترکیب زیر به میدان خواهد رفت:

بارسا: تراشتگن، مینگسا، پیکه، گارسیا، آلبا، دی یونگ، بوسکتس، گاوی، دِست، آنسو فاتی و ممفیس دیپای

رونالد کومان در خط دفاع ترجیح داده مینگسا را در سمت راست قرار دهد. پیکه و اریک گارسیا زوج دفاع میانی هستند و جوردی آلبا هم توانست خود را به این بازی برساند. مثلث میانی بارسا را گاوی، بوسکتس و فرانکی دی یونگ تشکیل می دهند و در خط حمله نیز سرجینیو دست برای سومین بازی متوالی به عنوان بال راست به میدان خواهد رفت. دیپای بال چپ است و فاتی هم مهاجم هدف.

دقایقی پیش ترکیب اصلی رئال مادرید هم اعلام شد و کارلو آنچلوتی ترجیح داد ترکیب بازی قبل برابر شاختار دونتسک را حفظ کند.

تیبو کورتوا مطابق انتظار گلر کهکشانی هاست. مثلث خط حمله رئال را رودریگو، وینسینوس و کریم بنزما تشکیل می دهند. در خط میانی نیز سه بازیکن بزرگ و با تجربه تیم یعنی لوکا مودریچ، کاسیمیرو و تونی کروس حاضر هستند. در خط دفاع لوکاس جانشین دنی کارواخال شده و سمت چپ را نیز فرلاند مندی در اختیار دارد. داوید آلابا و ادر میلیتائو نیز زوج خط میانی هستند.

  انتخابی جام جهانی - بحرین: ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ

رئال: کورتوا، لوکاس، میلیتائو، آلابا، مندی، مودریچ، کاسیمیرو، کروس، رودریگو، بنزما و وینیسیوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان