• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال مادرید در رویای جذب بهترین گلزن اروپا

رئال مادرید در رویای جذب بهترین گلزن اروپا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، رئال مادرید برای فصل بعد هدفی جز نهایی کردن انتقال کیلیان امباپه ندارد ولی او تنها مهاجمی نیست که به رئال خواهد پیوست. شرایط اقتصادی رئال مادرید به قدری خوب است که بتواند تابستان بعد دو فوق ستاره را همزمان جذب کند ولی هنوز مشخص نیست که گزینه دوم رئال پس از امباپه چه کسی خواهد بود.

صحبت از ارلینگ هالند در میان است ولی به نظر نمی رسد رئال با وجود رقبایی چون سیتی، چلسی، بایرن و پی اس جی شانس بالایی برای جذب ستاره نروژی داشته باشد. اخیرا آاس ادعا کرد که سران رئال از جذب هالند ناامید شده اند. همین نشریه امروز گزارش داد که مسئولان باشگاه مادریدی ترجیح می دهند هالند راهی بایرن مونیخ شود. اتفاقی که باعث خواهد شد روبرت لواندوفسکی در دسترس قرار بگیرد.

ستاره لهستانی از سال ۲۰۱۴ مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و حتی سال ۲۰۱۸ چیزی نمانده بود جانشین رونالدو در باشگاه مادریدی شود ولی در نهایت ترجیح داد با بایرن تمدید کند.

شرایط اما در سال بعد می تواند متفاوت شود.

لواندوفسکی تا ۲۰۲۳ با بایرن قرارداد دارد و تابستان آینده ۳۲ ساله خواهد بود. اخیرا اخباری منتشر شد مبنی بر ناراحتی شدید لواندوفسکی از شایعات انتقال هالند به بایرن و گفته می شود اگر در نهایت این اتفاق رخ بدهد، او از بایرن جدا می شود. مقصد بعدی او می تواند رئال مادرید باشد.

در واقع رئال از حالا برای جذب بهترین گلزن دنیا در سال گذشته نقشه هایی در سر دارد ولی ابتدا باید هالند راهی مونیخ شود چون در غیر این صورت بعید نیست بایرن با لواندوفسکی قراردادی جدید منعقد کند تا برای همیشه او از دسترس رئال خارج شود.

  شروع بیست و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان