• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مانوئل مونتایا فرناندز ۲۱ هندبالیست را به اردوی تیم ملی دعوت کرد

مانوئل مونتایا فرناندز ۲۱ هندبالیست را به اردوی تیم ملی دعوت کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان مردان از دوم آبان به میزبانی تهران برگزار می‌شود. مانوئل مونتایا فرناندز ۲۱ هندبالیست را به این مرحله از اردو فراخوانده است.

این اردو از ۲ تا ۱۷ آبان انجام می‌شود. ملی‌پوشان پس از چند روز از شروع اردوها عازم کشور قطر خواهند شد تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور شرکت کنند.

تورنمنت بین‌المللی هندبال قطر قرار است از ۱۰ تا ۱۷ آبان به میزبانی قطر و در سالن ورزشی دوهیل برگزار شود. در این تورنمنت تیم‌های ملی ایران، قطر، عربستان، کویت و ایران حضور خواهند داشت.

علی رحیمی، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، سعید علوی، یونس آثاری، محمد کیانی، میلاد قلندری، سلامان بربط، کیارش طاهری، یاسین کبیریان، محسن کرمیان، احسان ابویی، محمدمهدی بهنام‌نیا، شهاب صادق‌زاده، سیدمهدی موسوی، مهرداد صمصامی، حسین جهانی، جلال کیانی و بهرام رستمی اسامی دعوت شدگان به این مرحله از اردو است.

محسن طاهری و مسعود ظهرابی مربی، کیوان صادقی مدیر فنی، فرید علیمرادی مربی دروازه‌بانان، ناصر سلیمی آنالیزور و سرپرست و علی بخشی کارشناس تغذیه و تراپیست به عنوان کادرفنی، مانوئل مونتایا فرناندز را در این اردو همراهی می‌کنند.

  انصراف کره جنوبی از مسابقات هندبال دختران آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان