• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه نیوکاسل یونایتد رسما اعلام کرد که به همکاری‌اش با استیو بروس پایان داده است

باشگاه نیوکاسل یونایتد رسما اعلام کرد که به همکاری‌اش با استیو بروس پایان داده است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مالکیت باشگاه نیوکاسل در چند روز گذشته به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی واگذار شد و بسیاری پیش بینی می‌کردند که این باشگاه به زودی سرمربی‌اش را برکنار کند.

مالکان جدید نیوکاسل بسیار متمول و بلند پرواز هستند و انتظار می‌رود که هزینه‌های بسیاری را برای بهبود شرایط این تیم انجام دهند که از جمله آنها انتخاب یک مربی تراز اول و شناخته شده است چرا که استیو بروس پس از هزارمین حضورش روی نیمکت این باشگاه به عنوان سرمربی دیگر جایی در پروژه آنها ندارد.

نیوکاسل روز شنبه باید در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس برود و استیو بروس در این بازی روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

این مربی پس از اعلام خبر برکناری‌اش در گفتگو با سایت رسمی باشگاه نیوکاسل اظهار داشت:« من از تمامی کسانی که با این باشگاه در ارتباط هستند به خاطر فرصتی که برای هدایت این تیم خاص به من دادند سپاسگزاری می‌کنم. دوست دارم از کارد فنی، بازیکنان و تمامی افراد که من را در این کار دشوار حمایت کنند تشکر کنم. فراز و نشیب‌های بسیاری وجود داشت اما آنها حتی در سخت‌ترین شرایط نیز تمام تلاش خود را کردند و باید از این بابت به خودشان افتخار کنند.»

او در ادامه اضافه کرد:« این باشگاهی با حمایت باورنکردنی است و من امیدوارم که مالکان جدید بتوانند این تیم را تا جایی که همه ما آرزو داریم پیش ببرند. امیدوارم بهترین اتفاقات ممکن برای همه در ادامه فصل و در فصل‌های بعدی رخ دهد.»

  نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان در بازی‌های المپیک توکیو شرکت خواهد کرد

گرائم جونز، کمک مربی این تیم، به صورت موقت هدایت نیوکاسل را برعهده خواهد داشت تا سرمربی اصلی در روزهای آتی معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان