• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برخی از الزامات استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی کنترا کاستا از ۱ نوامبر برداشته می‌شوند

برخی از الزامات استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی کنترا کاستا از ۱ نوامبر برداشته می‌شوند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، مقامات شهرستان کنترا کاستا روز پنجشنبه اعلام کردند که از ۱ نوامبر الزامات استفاده از ماسک را در برخی از محیط های داخلی که همه افراد حاظر در آن محیط، به طور کامل واکسینه شده اند‌،  لغو می کنند.

بر اساس این اعلان، مشاغل، سازمان‌ها و میزبانان شرکت کننده باید قبل از اینکه به افراد داخل مجموعه‌های خود اجازه دهند از پوشش ماسک استفاده نکنند، اطمینان حاصل کنند که همه مشتریان، کارکنان و شرکت کنندگان کاملاً واکسینه شده اند.

بیش از ۱۰۰ نفر می توانند در این گردهم‌آیی‌ها حضور داشته باشند. افراد حاضر همچنین نباید علائم COVID-19 را داشته باشند.

دکتر کریس فارنیتانو، مسئول بهداشت شهرستان کنترا کاستا می گوید: این امر به افراد واکسینه شده اجازه می‌دهد ماسک خود را در محیط‌های سربسته و هنگام تمرین در باشگاه‌های ورزشی از روی صورت بردارند، البته اگر مردم در این مکان‌ها بتوانند از ماسک استفاده کنند، مطمئنا احساس دل‌گرمی بیشتری می‌کنند. ”

الزامات پوشش داخلی در حال حاضر در مکان‌های عمومی مانند بارها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های خرده فروشی تا رسیدن به اهداف مورد نظر سازمان‌های بهداشتی به قوت خود باقی است. ماسک زدن هنوز هم در محیط های داخلی مدرسه لازم است.

شهرستان کنترا کاستا در رابطه با الزام استفاده از ماسک، هم پای سن فرنسیسکو و مارین به پیش می‌رود، چراکه اخیراً این شهرستان‌ها نیز دستورات مشابهی را برای کاهش نیاز به ماسک صادر کرده اند زیرا موارد کرونا و بستری شدن در بیمارستان ها از اوج تابستان به طور پیوسته کاهش یافته است.

در شهرستان کنترا کاستا، تعداد بستری های مربوط به بیماری کووید -۱۹ نسبت به بالاترین میزان تابستان به ۶۹ نفر کاهش یافته است. همچنین نرخ موارد ابتلا در استان طی دو ماه گذشته کاهش مشابهی داشته است.

  راه‌اندازی وب سایتی بر بستر سلامت روان، برای کمک به جوانان در سن حوزه

دکتر فرنیتانو گفت: “ما در مکان امن تری نسبت به دو ماه قبل قرار داریم.” امیدوارم دو ماه دیگر افراد واکسینه شده مجبور نباشند در مکان های دیگر مانند رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های خرده فروشی از ماسک استفاده کنند. راهی که ما برای رسیدن به آنجا داریم این است که کسانی که واکسینه نشده اند واکسینه شوند. ”

به گفته مقامات، این شهرستان در صورت رعایت معیارهای خاص، از جمله زمانی که ۸۰ درصد از ساکنان واکسینه شوند، شرایط پوشش داخلی برای رستوران ها ، کافه ها و فروشگاه های خرده فروشی را لغو می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان