• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شروع مسابقات لیگ برتر بسکتبال در ایران

شروع مسابقات لیگ برتر بسکتبال در ایران

پیام جوان: به گزارش ورزش سه به نقل از خبرنگار مهر، فصل جدید رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود. این فصل از رقابت ها همچون سال گذشته با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود از جمله شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی و نظم آوران سیرجان و سپاهان که تازه واردهای لیگ به حساب می آیند.

برای برگزاری فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال، نقل و انتقالات زیادی انجام شد که بعضا قابل توجه بودند به خصوص در میان مربیان؛ اگر سال گذشته انتقال بازیکنی مانند محمد جمشیدی از نفت آبادان به شهرداری گرگان به بمب نقل و انتقالات تبدیل شد امسال مربیان و جابه جایی آنها چنین اتفاقی را رقم زد؛ آنجا که مهران شاهین طبع سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال پس از دو سال حضور در راس کادر فنی شهرداری گرگان و قهرمان کردن این تیم به شیمیدر پیوست و جای خود را به مهران حاتمی داد که سال گذشته در لیگ برتر مربیگری نکرد اما حالا به عنوان دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال هدایت مدافع عنوان قهرمانی را در لیگ برتر بر عهده دارد.

شاهین طبع پس از جدایی از جمع گرگانی ها هدایت تیم شیمیدر را بر عهده گرفت که سال گذشته به عنوان سوم دست یافت. عنوان سومی شیمیدر با مصطفی هاشمی به دست آمد؛ سرمربی جدید تیم ملی که جایگزین مهران شاهین طبع (در تیم ملی) شده است و در عرصه باشگاهی هم با وجود اختلافات زیاد و علنی که با مهرامی ها داشت با آنها به توافق رسید تا هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

  تیم‌ بسکتبال گلدن استیت در بازی سوم سری نیمه‌نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA شکست سنگینی را به ممفیس تحمیل کرد

بدین ترتیب نقل و انتقالات انجام شده برای فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال بیشتر از بازیکنان در میان مربیان خبر ساز بود؛ اگر چه بودند بازیکنانی هم که جابه جایی آنها سوال برانگیز بود مانند محمد حسن زاده و سعید داورپناه که سال گذشته در ترکیب نفت قرار داشتند و در یک بازه زمانی انتقاداتی را هم نسب به مهرام مطرح کردند اما قرار است امسال برای این تیم بازی کنند!

البته حاشیه های ایجاد شده از طرف محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی هم به جای خود محفوظ است؛ بازیکنانی که همزمان دو تیم را درگیر حضور خود کردند و در نهایت هم کارشان به کمیته انضباطی کشیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان