• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لاپورتا: تا لحظه آخر امیدوار بودم مسی بگوید می‌ماند و حاضر است رایگان برای تیم بازی کند

لاپورتا: تا لحظه آخر امیدوار بودم مسی بگوید می‌ماند و حاضر است رایگان برای تیم بازی کند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا تابستان دشواری را پشت سر گذاشت و در نهایت برنده پنج توپ طلا تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شود.

توافق‌هایی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام شده بود اما شرایط مالی دشوار بارسا و محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا باعث شد که این فوق ستاره آرژانتینی چاره‌ای جز ترک نوکمپ نداشته باشد.

لاپورتا درباره جدایی مسی به آر ای سی وان گفت:« من از مسی عصبانی نیستم چون او را تحسین می‌کنم. می‌دانم که او علاقه زیادی به ادامه حضور در بارسا داشت اما در عین حال فشارهای زیادی به خاطر پیشنهاداتی که داشت روی او بود. همه چیز نشان می‌دهد که او از پیش، پیشنهادی از پی اس جی داشت. همه می‌دانستند که او پیشنهادی جدی دارد. مسی این موضوع را به ما گفته بود.»

او در ادامه اضافه کرد:« من هرگز به حرکت رو به عقب فکر نمی‌کنم. باور دارم که بهترین کار را برای بارسا انجام می‌دهم. هیچکس نمی‌تواند باشگاه را به خطر بیاندازد. تا لحظه آخر امیدوار بودم که مسی بگوید که می‌ماند و حاضر است رایگان برای تیم بازی کند. من دوست داشتم این اتفاق رخ دهد و او من را قانع کند. می‌دانستم که لیگ این موضوع را می‌پذیرفت. اما ما نمی‌توانیم چنین درخواستی از بازیکنی در این سطح داشته باشیم.»

نتایج ضعیف بارسلونا باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده رونالد کومان روی نیمکت این تیم به گوش برسد. لاپورتا در این باره اظهار داشت:« تصمیم این است که کومان به کارش ادامه دهد. او نیز یکی از ماست و می‌خواهد بارسا عملکرد خوبی داشته باشد. او با ما قرارداد دارد و باید مورد احترام قرار بگیرد. من از این تصمیم راضی هستم. گاهی با ژاوی حرف می‌زنم چون ما دوست هستیم. با پپ گواردیولا هم همینطور است. دوست دارم بدانم نظر آنها چیست چون بیشتر از من می‌دانند. مربی ما کومان است. ما به او به عنوان یک مربی افتخار می‌کنیم. مردم می‌توانند هر فکری می‌خواهند داشته باشند. من هرگز حرفی از اخراج کومان نزدم. فکر می‌کنم او شایستگی اعتماد را دارد. این بهترین تصمیم برای ماست و مربی ما کومان است.»

  رونالدو نازاریو ستاره سابق فوتبال دنیا: جذب لیونل مسی هم قهرمانی پی اس جی در چمپیونزلیگ را تضمین نمی‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان