• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گفتگو با مونا آشفته، یکی از مهره‌های تاثیرگذار در صعود تاریخی سایپا در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

گفتگو با مونا آشفته، یکی از مهره‌های تاثیرگذار در صعود تاریخی سایپا در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا

پیام جوان:‌به گزارش ورزش سه، تیم والیبال زنان سایپا با قبول شکست در سه ست متوالی مقابل سوپریم چونبوری تایلند، به عنوان چهارمی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بسنده کرد، عنوانی که برای اولین‌بار پس از پنج دهه به یک تیم ایرانی می‌رسد، چرا که سایپایی‌ها موفق شدند با تاریخ‌سازی پس از ۵۴ سال، برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر قاره صعود کنند.

یکی از مهره‌های تاثیرگذار در صعود تاریخی سایپا، بدون‌شک مونا آشفته پشت خط‌ ‌زن جوان و ۲۰ ساله این تیم بود؛ بازیکنی که به رغم جوانی و کم‌تجربگی، نمایش‌های تحسین‌برانگیزی را از خود به جای گذاشت و یکی از بهترین‌های تیمش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۱ تایلند بود.

به واسطه درخشش مونا آشفته در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا، ورزش سه گفتگویی با او داشت که در ادامه می‌خوانید:

به دنبال تغییر روند و تاریخ‌سازی در جام باشگاه‌ها بودیم
ما از اول با هدف تمرینات‌مان را شروع کردیم که بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و تغییر در روند ایجاد کنیم و همه تلاش‌مان را به کار بستیم، من خودم به شخصه تلاش زیادی داشتم تا بتوانم همه توان خودم را برای تیم بگذارم و تا جایی که می‌توانم در خدمت تیم باشم و هر کاری که توانستم انجام دادم.

مقابل آلتا و سوپریم واقعا دچار ضعف بدنی شدم
درباره عملکرد فردی بخواهم صحبت کنم، دیروز و امروز مقابل حریفان قزاقستانی و تایلندی، با توجه به این‌که سالن وزنه در تایلند در اختیار ما و سایر تیم‌ها نگذاشتند، بدنم دچار ضعف شد و به اصطلاح خالی کرده بود و قدرت بازی به مانند بازی‌های نخست را نداشتم.

  استیون جرارد، نامزد مربیگری در تیم اورتون

می‌توانستیم حتی یک پای فینال باشیم اگر …
من فکر می‌کنم که ما به عنوان چهارمی برسیم و اگر چنین شرایطی نبود و به لحاظ بدنی بازیکنان‌مان دچار مشکل نمی‌شدند فکر می‌کنم که می‌توانستیم یک پای فینال باشیم یا امروز مقام سومی را به دست می‌آوردیم.

فکر می‌کنم ناکامی در رفتن روی سکو دو علت داشت
ما همه تلاش‌مان را از اول بازی‌ها تا به مسابقه امروز انجام ندادیم اما نشد؛ تک تک بازیکنان واقعا همه توان‌شان را گذاشتند و با هدف در این مسابقات شرکت کردیم اما یک دلیل می‌تواند ضعف بدنی‌مان باشد و دلیل دیگر هم این‌که واقعا تیم‌های خوبی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

به نسبت دو سال حضور در ایران به دلیل کرونا، خیلی خوب بودیم
هم تیم آلتای و هم نمایندگان تایلند تیم‌های خوبی بودند، هم‌چنین نماینده فیلیپن تیم‌های خوبی بودند و نمایش درخشانی از خود نشان دادند و تیم ما هم نسبت به دو سالی که ما تورنمنتی را نداشتیم و به دلیل شرایط کرونا در ایران حضور داشتیم، بچه‌ها واقعا عالی بازی کردند و خیلی خوب بودند و تیم یکدست و کاملی داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان