• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تباس: پی اس جی نمی‌تواند درآمد لازم برای پرداخت مبالغ هنگفت به بازیکنانش را داشته باشد

تباس: پی اس جی نمی‌تواند درآمد لازم برای پرداخت مبالغ هنگفت به بازیکنانش را داشته باشد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن در تابستان سال جاری موفق شد لیونل مسی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و حالا باید دستمزد هنگفت این بازیکن را نیز در کنار نیمار و کیلیان امباپه پرداخت کند.

با توجه به وجود قوانین مشخص برای حصول اطمینان از این موضوع که باشگاه‌ها مبلغی بیش از آنچه کسب می‌کنند را هزینه نکرده‌اند، تباس تاکید دارد که پی اس جی نمی‌تواند درآمد لازم برای پرداخت چنین مبالغی به بازیکنانش را داشته باشد.

تباس در گفتگویی جنجالی با اکیپ مدعی شد:« من از پی اس جی انتقاد کردم چون این باشگاه درآمد کافی برای داشتن چنین تیمی را به دست نمی‌آورد. این باعث می‌شود که رقابت در اقتصاد فوتبال اروپا از حالت عادی خارج شود. پرداخت چنین مبالغی از طریق حامیان مالی امکان پذیر نیست. پی اس جی چطور می‌تواند داشتن تیمی به ارزش ۶۰۰ میلیون یورو را به ما توضیح دهد؟ اگر شما قهرمان لیگ فرانسه شوید، مبلغی بیش از ۴۵ میلیون یورو دریافت نمی‌کنید. چنین چیزی غیرممکن است.»

او در ادامه اضافه کرد:« من رییس پی اس جی و رییس لیگ فرانسه را دعوت کردم تا آمارهایمان را به آنها نشان دهم و بگویم که موارد غیرعادی دقیقا کجا هستند. آنها پاسخی به من ندادند و فورا به انتقاد از من پرداختند. من می‌توانم با عدد و رقم ثابت کنم که آنها در فرپلی مالی تقلب کرده‌اند. برایم اهمیتی ندارد که مسی و نیمار در پی اس جی بمانند. مسئله این است که چنین اتفاقاتی آسیب زیادی به فوتبال می‌زند. من تنها کسی نیستم که چنین نظری دارد و چنین حرفی می‌زند.»

  تخلف باشگاه پی اس جی در تنش اخیر بین کیلیان امباپه و این باشگاه

ناصرالخلیفی، رییس پاری سن ژرمن، پس از جذب لیونل مسی در ماه آگوست مدعی شده بود که این باشگاه از قوانین فرپلی مالی به خوبی آگاه است و همیشه از این قوانین پیروی کرده است. او در ادامه اضافه کرد که اگر این باشگاه اقدام به خرید مسی کرده به این معناست که توانایی مالی انجام این کار را داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان