• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اعلام وضعیت فوق العاده توسط فرماندار کالیفرنیا پس از نشت نفت در آب‌های جنوب این ایالت

اعلام وضعیت فوق العاده توسط فرماندار کالیفرنیا پس از نشت نفت در آب‌های جنوب این ایالت

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گزارش ها نشان می دهد که گارد ساحلی ایالات متحده اولین گزارش از نشت احتمالی نفت در سواحل کالیفرنیای جنوبی را بیش از ۱۲ ساعت قبل از آنکه یک شرکت، نشت بزرگ خط لوله خود را گزارش دهد و تلاش برای پاکسازی آغاز شود، دریافت کرد.

دو تماس اولیه در مورد نشت به مرکز واکنش ملی رسید، که از نیروهای گارد ساحلی برخوردار است و سایر سازمان‌ها را در مورد اتفاقات روی داده برای واکنش سریع مطلع می کند. بر اساس گزارش‌های دفتر خدمات اضطراری کالیفرنیا، اولین گزارش از یک کشتی بود که متوجه درخشندگی آب شد و دومی، شش ساعت بعد، از یک آژانس فدرال که اعلام کرد لکه احتمالی نفت در تصاویر ماهواره ای مشاهده شده است.

این نشت تا ۱۲۶۰۰۰ گالن نفت خام سنگین را به آب‌های اقیانوس در ساحل هانتینگتون فرستاد و سپس تا مایل ها، در سواحل و یک باتلاق حفاظت شده ادامه پیدا کرد. سواحل ممکن است هفته ها یا بیشتر بسته بمانند، که ضربه بزرگی به اقتصاد محلی وارد می‌کند. ماهیگیری ساحلی نیز در این منطقه به روی ماهیگیران بسته شده است.

فرماندار گاوین نیوزوم با اعلام وضعیت فوق العاده در اورنج کانتی، از سازمان های دولتی “برای انجام اقدامات فوری و تهاجمی برای پاکسازی و کاهش اثرات” نشت درخواست کمک کرد.

کارشناسان می‌گویند هنوز برای تعیین میزان تأثیر کامل این حادثه بر محیط زیست زود است، اما تا کنون تعداد حیواناتی که آسیب دیده اند حداقل است.

مقامات گارد ساحلی روز دوشنبه اعلام کردند که بازرسان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا لنگر یک کشتی به خط لوله ای در کف اقیانوس برخورد کرده است یا خیر.

  بازگشت تقریبی ثبات به اقتصاد سن فرنسیسکو پس از رکود دوران همه‌گیری کووید ۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان