• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مهلت تعلیق تخلیه خانه‌های مستاجرانی که نمی‌توانند اجاره‌ی خانه‌های خود را پرداخت کنند در کالیفرنیا به پایان رسیده است؛ راهکار چیست؟

مهلت تعلیق تخلیه خانه‌های مستاجرانی که نمی‌توانند اجاره‌ی خانه‌های خود را پرداخت کنند در کالیفرنیا به پایان رسیده است؛ راهکار چیست؟

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مهلت تعلیق تخلیه خانه‌های مستاجرانی که نمی‌توانند اجاره‌ی خانه‌های خود را پرداخت کنند در کالیفرنیا به پایان رسیده است و حال، به صاحبخانه ها اجازه داده می‌شود تا با وجود همه گیری و سایر مشکلات اقتصادی، اجاره نشینانی را که اجاره ‌بهایشان را نمی پردازند، از خانه‌هایشان بیرون کنند.

وکلای مستأجران می ترسند که اگر مالکان و مستاجران حقوق خود را ندانند یا به دنبال کمک نباشند، سیل اخراج صورت گیرد.

LLP گفت: “متأسفانه باید بگویم که در این مورد، همه چیز به روال عادی بازگشت، متأسفانه می گویم.” “واقعیت این است که ما شاهد انجام بسیاری از اقدامات خواهیم بود.”

اما این لزوما به این معنا نیست که مردم حتما از خانه‌های اجاره‌ای بیرون انداخته خواهند شد زیرا حمایت های دیگری وجود دارد.

مستأجرانی که اجاره خود را پرداخت نمی کنند می توانند در خانه های خود بمانند، اما تنها در صورتی که برای کمک اجاره‌ی فوری درخواست کرده باشند .

هنوز هیچ مهلتی برای درخواست میلیون ها دلار از بودجه فدرال وجود ندارد و ایالت اجاره‌ای را که مستاجران باید بدهند را تا ۱۸ ماه پرداخت می کند.

مورگان زیتو، مستاجر اهل سن فرنسیسکو می گوید: “من درک می کنم که صاحبخانه‌ها با مشکل روبرو هستند و احتمالاً به دنبال پولی هستند که مستحق آن هستند.” “اما ما نیز مشکل داریم. ما نمی‌خواهیم در خیابان باشیم.”

زیتو مستأجر یک خانه شش خوابه در ریچموند است و برای نگه داشتن خانه و پرداخت اجاره‌ی آن با نبردی سخت روبرو است.

اجاره ماهانه ۵۰۰۰ دلاری وی بین شش نفر تقسیم می‌شود و با وجود اینکه او کارش را در یک رستوران معمولی از سر گرفته، برخی از هم خانه هایش هنوز بیکار هستند یا کوچ کرده اند.

  دود آتش سوزی‌های جنگلی وارد بی اریا می‌شود

زیتو گفت: “این سخت بود.” “ما صاحبخانه‌های متزلزلی داریم که حاضر نیستند اجاره کمتر را بپذیرند.”

در حالی که تقاضای وی برای کمک اجاره‌ی اضطراری ارسال شده بود، زیتو گفت که هنوز هیچ پولی به او پرداخت نشده، حتی پس از تایید.

کارشناسان مسکن می‌گویند که او تنها نیست و برنامه ها، مستندات و موانع زبانی اغلب مستاجران را که برای دریافت آن به کمک نیاز دارند، با مشکل مواجه کرده است.

کالینز می‌گوید: “اکثر مستاجران هنوز منتظر پرداخت هستند.” “این سردرگمی و ناکارآمدی آنچه در اینجا اتفاق افتاده است همچنان تاثیرات موجی خود را در آینده خواهد داشت.”

این تاخیرها و اختلال در عملکرد، دلایلی است که کالینز به مستاجران، سایر برنامه های امدادی از طریق سازمان های غیر انتفاعی، کلیساها، سازمان های حمایتی یا حتی دفاتر شهرداران را توصیه می‌کند.

اگر همه چیز با شکست مواجه شد، او پیشنهاد می کند که با صاحبخانه تماس بگیرید و سعی کنید در مورد راه حل مذاکره کنید.

کالینز گفت: “اگر شما تا پیش از این یک رابطه نسبتا خوبی داشته‌اید، این نشانه خوبی است که احتمالاً آنها نمی‌خواهند به اصطلاح از گزینه‌ی بیرون راندن شما استفاده کنند.” “آنها ممکن است مایل به همکاری با شما باشند.”

ممنوعیت بیرون کردن مستاجران هنوز در برخی از شهرستان‌ها و شهرها برقرار است.

مهلت تعلیق شهرستان آلامدا تا ۶۰ روز پس از لغو دستور فوریت‌های بهداشتی محلی مربوط به همه گیری پایان نمی یابد.

برکلی و اوکلند هر دو در حال حاضر ممنوعیت‌هایی دارند که از تخلیه به دلیل عدم پرداخت اجاره جلوگیری می‌کنند.

اما این قوانین اضافی در شهرستان‌هایی مانند سانتا کلارا، سولانو و شهرهایی از جمله سن فرنسیسکو وجود ندارد.

  زمین لرزه M3.2 در جنوب اورکا

در حقیقت، اگر اجاره تا پایان ماه پرداخت نشود، صاحبان خانه می‌توانند از ۱ نوامبر به طور بالقوه برای عدم پرداخت اجاره بها شکایت کنند.

با این اوصاف، حامیان مسکن نسبت به یک اثر فزاینده هشدار می دهند که در آن مستاجرانی که مجبور به ترک خانه‌های خود می‌شوند، در تأمین مسکن جدید نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان