• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • هواوی میت V، رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ و موتورولا ریزر ۲۰۲۰

هواوی میت V، رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ و موتورولا ریزر ۲۰۲۰

پیام جوان: به نقل از techradar، هواوی همپای سامسونگ یکی از اصلی‌ترین بازیگران عرصه تلفن‌های همراه هوشمند تاشو است. این کمپانی با عرضه هواوی میت Xs نیز توانایی خود را در این عرصه اثبات کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که این کمپانی هم اکنون برای ساخت همراه هوشمند تاشویی آماده می‌شود که می‌تواند رقیب اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ و موتورولا ریزر ۲۰۲۰ باشد.

گزارش‌های به دست آمده از افشاگری با نام کاربری @Panda در شبکه اجتماعی چینی ویبو حاکی از آن است که تلفن همراه هوشمند تاشوی قدرتمندی به نام هواوی میت V به زودی به بازار عرضه خواهد شد. احتمالا این همراه هوشمند مانند هواوی میت ۴۰ پرو از پردازنده کایرین ۹۰۰۰ بهره مند باشد. این تراشه علی رغم قدرت فوق العاده اش در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و برای دستگاه‌های امروز اندکی قدیمی به حساب می‌آید.

با این حال با این روش می‌توان اندکی قیمت محصول یاد شده را پایین نگه داشت و البته بهتر است به یاد داشته باشیم که موتورولا در ریزر ۲۰۲۰ نیز با بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵G همین سیاست را پیاده کرد. در افشاگری اخیر اطلاعات دیگری ذکر نشده است و هنوز نمی‌دانیم که این پرچم دار تاشوی هواوی چه زمانی به بازار عرضه می‌شود اما احتمال دارد که تاریخ رونمایی از این محصول برای ۲۱ اکتبر برنامه ریزی شده باشد.

البته باید به یاد داشت که این خبر هنوز در حد شایعه است و منبع افشاکننده نیز اطلاعات زیادی به دست نداده است و تصور بر این است که اگر تاریخ رونمایی از این گجت انقدر نزدیک بود، تا کنون اطلاعات بسیار بیشتری از آن در دست داشتیم. البته این اولین بار نیست که صحبت از ساخت هواوی میت V به گوش می‌رسد و هواوی در سال ۲۰۲۰ این نام تجاری را برای یک تلفن همراه تاشو ثبت کرده است. در هر صورت باید منتظر بود و دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

  فاش شدن اطلاعات مشتریان مک دونالد در کره جنوبی و تایوان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان