• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تنها نماینده کاراته ایران در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان روسیه از دستیابی به مدال برنز بازماند

تنها نماینده کاراته ایران در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان روسیه از دستیابی به مدال برنز بازماند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روز پایانی رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان روسیه از صبح امروز (یکشنبه ۱۱ مهر ماه) در مسکو در حالی برگزاری است و ذبیح‌الله پورشیب تنها نماینده کاراته ایران در این مسابقات با شکست مقابل نماینده بلاروس از دستیابی به مدال برنز بازماند.

پورشیب در دیدار رده‌بندی وزن ۸۴- کیلوگرم، با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب آنتوان عیساکوف از بلاروس شد تا از رسیدن به مدال برنز بازماند.

کاپیتان تیم ملی روز گذشته برای حضور در دیدار رده‌بندی، ابتدا در دور نخست به مصاف انوار بوگرین از بلژیک رفت و موفق به برتری ۲ بر یک مقابل حریف خود شد و در ادامه با نتیجه ۲ بر صفر از سد ولادیمیر برزانیچ از صربستان گذشت.

او در مرحله یک چهارم نهایی، پس از تساوی یک – یک مقابل تارگوت حسنوف از آذربایجان، با هانتی (رأی داوران) پیروز میدان لقب گرفت، اما با شکست مقابل نبیل اچابی از مراکش در دیدار نیمه نهایی از حضور در فینال بازماند.

با وجود عدم کسب مدال توسط ذبیح‌الله پورشیب در کاراته وان مسکو، اما کاپیتان تیم ملی با کسب دو مدال طلا در مسابقات لیگ‌های جهانی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به‌عنوان گرندوینر وزن ۸۴+ کیلوگرم انتخاب شد. پیش از پورشیب، سجاد گنج‌زاده دو بار موفق به کسب این عنوان شده بود.

مسابقات لیگ برتر کاراته وان مسکو طی روزهای ۹ الی ۱۱ مهر ماه با حضور ۳۷۱ شرکت‌کننده از ۴۹ کشور برگزار می‌شود.

  ترکیب تیم ملی کاراته زنان در بخش انفرادی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان