• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با ترکیبی کامل در رقابت‌های جهانی نروژ

حضور تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با ترکیبی کامل در رقابت‌های جهانی نروژ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ، به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا المپیک با یک سال تاخیر در ژاپن برگزار شد و همین موضوع باعث شد که فاصله بین مسابقات کشتی در توکیو و رقابت‌های جهانی کاهش پیدا کند؛ اتفاقی که فرصت کمی برای ریکاوری به کشتی گیران داد و سبب شد که برخی از آنها نتوانند در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند.

اما تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی پا به رقابت‌های جهانی نروژ می گذارد که به نظر می‌رسد آنها علاوه بر کسب افتخارات فردی برای جایگاه تیمی خود نیز اهمیت بالایی قائل هستند و اینطور به نظر می‌آید که مانند المپیک، آمریکا اصلی‌ترین رقیب روسیه در بخش تیمی خواهد بود.

اکثریت کشتی‌گیران المپیکی آمریکا در رقابت‌های جهانی نروژ نیز حضور خواهند یافت. تیم آزاد مردان آمریکا که در المپیک نیز حضور داشتند شامل دیوید تیلور (طلا، ۸۶ کیلوگرم) ، کایل اسنایدر (نقره، ۹۷ کیلوگرم)، توماس گیلمن(برنز، ۵۷ کیلوگرم) و کایل دایک (برنز، ۷۴ کیلوگرم) می شوند. این در حالی است که فقط گیبل استیوسون که در وزن ۱۲۵ کیلوگرم طلا گرفت، در مسابقات جهانی حضور نخواهد یافت.

به نظر می‌رسد که تیلور همچنان شانس اصلی کسب مدال طلا برای تیم ملی کشتی آمریکا در رقابت‌های جهانی خواهد بود. او در مسابقه فینال توکیو موفق شد در یک دیدار بسیار حساس با نتیجه ۳-۲ حسن یزدانی را شکست دهد و مدال طلا را از آن خود کند. همچنین به نظر می رسد که تیلور در جهانی نروژ نیز برای کسب طلا باید با همین حسن یزدانی رقابت کند.

کایل اسنایدر کشتی گیری بود که در رقابت‌های المپیک برابر حریف همیشگی خود یعنی عبدالرشید سعدالله‌یف شکست خورد و قطعا او نیز در نروژ یکی از شانس‌های کسب مدال برای تیم ملی آمریکا خواهد بود.

  هالند به یک شرط در دورتموند ماندنی است

گیلمان دارنده مدال نقره جهان در سال ۲۰۱۷ در دیدار رده بندی المپیک توکیو موفق شد رضا اطری از ایران را شکست دهد و به مدال برنز دست پیدا کند. جردن باروز نیز در تیم ملی آمریکا حضور دارد؛ کشتی‌گیری که پیش از این هشت تجربه جهانی را در کارنامه دارد که هفت مدال حاصل کار آن بوده است. باروز در المپیک توکیو حضور نداشت و حالا در وزنی متفاوت برای کسب مدال خواهد جنگید.

کاکس، دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ دیگر شانس آمریکا برای کسب مدال در نروژ محسوب می شود. او همچنین دو مدال جهانی را در کارنامه خود می بینید و به دنبال سومین آنهاست.

همچنین یانی در وزن ۶۱ کیلوگرم، جیمز گرین در ۷۰ کیلو گرم و گوایدوفسکی در ۱۲۰ کیلو دیگر کشتی گیران آمریکا در رقابت های جهانی نروژ خواهند بود. گرین و گوایدوفسکی پیش از این سابقه کسب مدال در جهانی را دارند اما یانی تنها دومین حضور خود را تجربه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان