• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش مجیدی به صحبت‌هایی که بر علیه وی رسانه‌ای شدند

واکنش مجیدی به صحبت‌هایی که بر علیه وی رسانه‌ای شدند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از مصاحبه تلویزیونی و تند احمد مددی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه و حرف‌هایی که علیه فرهاد مجیدی برزبان آورد، سرمربی استقلال با گذشت حدود ۵ روز هیچ واکنشی به این مساله نداشته است.

مجیدی فقط بعد از مصاحبه مددی در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که به زودی در یک برنامه تلویزیونی با هواداران استقلال صحبت می‌کند.

سرمربی استقلال که معمولا مصاحبه‌هایش را روی صفحه رسمی خودش منتشر می‌کند و علاقه چندانی به انجام مصاحبه تلویزیونی ندارد، اینبار وعده کرده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت کند.

از این رو دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر تلاش هایی را انجام دادند تا امشب مجیدی میهمان تلفنی یا حضوری این برنامه باشد و بتواند همه مسائل را درباره استقلال و بلاتکلیفی های باشگاهش صحبت کند.

حال هواداران استقلال امیدوار هستند مجیدی که همواره سعی کرده صادقانه با آنها صحبت کند، امشب سکوت خود را درباره اتفاقات عجیب و غریب استقلال بشکندو حرف‌هایش مرهمی بر زخم‌های روزهای گذشته آنها باشد.

باید دید آیا سرمربی استقلال بعد از انجام اولین تمرین بعد از دیدار با الهلال که عصر امروز برگزار می‌شود، به وعده اش درباره مصاحبه تلویزیونی عمل می‌کند یا خیر.

  باشگاه استقلال از بسته شدن پرونده سرمربی سابق این تیم خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان