• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • راه‌اندازی یک برنامه کمک مالی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در سن فرنسیسکو

راه‌اندازی یک برنامه کمک مالی برای حمایت از مشاغل آسیب دیده در سن فرنسیسکو

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، دفتر شهردار سن فرنسیسکو امروز از اجرای برنامه کمک هزینه برای فروشگاه‌ها خبر داد.

این برنامه تا ۲۰۰۰ دلار کمک مالی برای ترمیم خسارات ناشی از خرابکاری در ویترین مغازه های محله ارائه می دهد.

شهردار لندن برید گفت: “افتتاح و راه اندازی یک کسب و کار کوچک موفق در سن فرنسیسکو به طور فزاینده ای دشوار است و همه گیری نیز همه چیز را بسیار سخت‌تر کرده است.” “برای ما مهم‌ترین موضوع این است که از مشاغل کوچک خود به هر نحوی که می توانیم حمایت کنیم، این نه تنها به معنای سهولت گشایش و راه اندازی یک کسب و کار کوچک است، بلکه در هنگام مواجهه با چالش‌ها نیز باعث تسکین آنها می شود. با راه اندازی کمک مالی Storefront Vandalism Relief، ما به جامعه تجاری کوچک خود اعلام می‌کنیم که همواره پشت آنها هستیم و می جنگیم تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند به فعالیت خود در سال های آینده ادامه دهند. ”

این کمک ها در زمانی صورت می گیرد که مشاغل کوچک با بازگشایی و رفع قرنطینه کووید -۱۹ شاهد افزایش سرقت و خرابکاری بوده اند.

این برنامه ۱ میلیون دلاری برای بیش از ۵۰۰ کسب و کار کوچک باز خواهد شد و بسته به هزینه تعمیر هرگونه خسارت، ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ دلار کمک مالی ارائه می دهد.

این صندوق همچنین به مشاغل کوچک اجازه می‌دهد تا تغییراتی را انجام دهند که امنیت را افزایش داده و از وقوع جرم جلوگیری می کند. این تغییرات شامل قفل های جایگزین، ایجاد یک دروازه امنیتی جدید، تعمیر سیستم زنگ هشدار، افزودن روشنایی‌های جدید، جایگزینی پنجره‌ها‌ و بسیاری موارد دیگر است.

  فرماندار ویرجیانا در بیانیه‌ای ماه مارچ را به طور رسمی ماه میراث ایرانی اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان