• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعضای اردوی تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند

اعضای اردوی تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند

پیام جوان: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته ایران به مدت دو روز به صورت رفت و برگشت با نظارت مستقیم اعضای کادر فنی و قضاوت داوران رسمی در سالن کبکانیان تهران برگزار شد و در نهایت کاراته کاران در سه وزن ۷۵- کیلوگرم، ۸۴- کیلوگرم و ۸۴+ کیلوگرم جواز حضور در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

بر همین اساس در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغرآسیابری و الیاس محمدزاده در اردو باقی ماندند و علی رحیمی و مهدی شهگل می‌توانند شانس خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آزمایش کنند.

مهدی خدابخشی و کیوان بابان در وزن ۸۴- کیلوگرم به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده و علی نجفی و علی اکبر دستجانی هم به مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا رفتند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز صالح اباذری به صورت مستقیم در اردوی مسابقات جهانی رفت و مهدی عاشوری نیز در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در بخش کومیته تیمی تلاش خواهد کرد. ضمن اینکه صادق سنچولی و مهدی قاهری برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته ۲۸ و ۲۹ مهرماه با حضور ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده برگزار و ترکیب تیم ملی در هر دو بخش انفرادی و تیمی مشخص می‌شود.

  ادن هازارد برای اولین بار با صراحتی کم‌سابقه درباره دوران حضورش در رئال مادرید ‏صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان