• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مزایای نگهداری و خرید تتر به جای دلار

مزایای نگهداری و خرید تتر به جای دلار

پیام جوان: اگر استراتژی ضد تورمی شما خرید دلار است، به دلایل زیر می‌توانید آن را با خرید تتر جایگزین کنید. در ادامه نگاهی به مزیت‌های پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا خواهیم داشت.

امنیت بالا

نگه داشتن حجم بالایی اسکناس در منزل، حتی داخل گاوصندوق، بسیار خطرناک است. هر از گاه اخباری درباره ورود سارقان به منزل افراد و سرقت مقادیری دلار و طلا شنیده می‌شود. این دسته اتفاقات علاوه بر مال، جان شما را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد.

اما ارز دیجیتالی نظیر تتر وجود فیزیکی ندارد، پس به شکل عادی قابل سرقت نیست. برای خرید و نگهداری آن فقط به یک کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارید. این کیف پول می‌تواند یک اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن کامپیوتر یا یک قطعه سخت افزاری باشد. به افرادی که حجم بالایی سرمایه در قالب ارز دیجیتال مثل تتر نگهداری می‌کنند، خرید کیف پول سخت افزاری پیشنهاد می‌شود.

یک والت فیزیکی یا سخت افزاری گجتی شبیه فلش مموری است و امنیت بسیار بالاتری در مقایسه با نرم افزارهای موبایل و کامپیوتر دارد. مخفی کردن آن در مقایسه با دسته‌های اسکناس بسیار راحت‌تر است. حتی اگر این دستگاه به سرقت برود، سارق قادر به استفاده از دارایی دیجیتالی شما و نقد کردن آن نخواهد بود. از طرفی شما می‌توانید به لطف بک‌آپی که در زمان ساخت کیف پول به شما ارائه شده است، به راحتی ارز دیجیتال تتر خود را بازگردانی کنید.

استفاده به عنوان یک ارز عادی

این روزها بخش قابل توجهی از حواله‌های بین‌المللی با استفاده از تتر انجام می‌شود، در حالی که ممکن است متصدیان این امور اعتقادی به سایر ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین نداشته باشند. فرستنده و گیرنده دوست ندارند قیمت یک دارایی در زمان ارسال و دریافت متفاوت باشد، چرا که سبب بروز اختلاف خواهد شد. اما برای تتر این مشکل وجود ندارد.

  سراشیبی دلار در بازار امروز ایران

تصور کنید می‌خواهید برای فردی ساکن یک کشور دیگر مبلغی پول ارسال کنید. انجام این کار از طریق سیستم بانکی و حواله‌ای سنتی چند روز زمان خواهد برد، اما به خاطر بدون مرز بدون تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، بعد از خرید تتر انتقال آن طی چند ثانیه انجام می‌شود. درست به همین دلیل USDT تبدیل به پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال دنیا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان