• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دفاع توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از سیاست این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی

دفاع توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از سیاست این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی دو ستاره کلیدی باشگاه لایپزیش یعنی دایوت اوپامکانو و مارسل سابیتزر را به خدمت گرفت. آنها همچنین سرمربی موفق لایپزیش یعنی یولیان ناگلزمان را جانشین هانسی فلیک کردند.

در حالی که بایرن مونیخ فصل جدید رقابت های بوندسلیگا را بدون شکست آغاز کرده، تیم رقیب یعنی لایپزیش تنها در یکی از سه بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده است. در واقع بسیاری معتقد هستند که سیاست نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ به گونه ای بوده که بازیکنان کلیدی رقیب خود یعنی لایپزیش را جذب کند تا علاوه بر بالا بردن شانس خود، از حضور این تیم در کورس قهرمانی نیز جلوگیری کند.

در همین راستا توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، به این ادعا واکنش نشان داده و می‌گوید: ” به هیچ وجه این گونه نیست. هیچ باشگاهی تعهدی برای فروش بازیکنان خود ندارد. به PSG و امباپه نگاه کنید. مانند هر باشگاهی، ما به دنبال کیفیتی هستیم که متناسب با بودجه‌مان باشد.طبیعی است که به دنبال گزینه هایی در یک لیگ باشید. همیشه نقل و انتقالات زیادی وجود داشته که مورد بحث و جدل هستند و این یک چیز عادی است.”

  موضع کریستین دریسن، رئیس بایرن در مورد لیگ عربستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان