• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رقیب جدید پی اس جی برای جذب تئو هرناندز

رقیب جدید پی اس جی برای جذب تئو هرناندز

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان میلان در فصل گذشته بوده و نمایش های درخشانی در ترکیب تیم استفانو پیولی ارائه داد. در واقع بسیاری از او در کنار بازیکنانی نظیر هاکان چالهان اوغلو و زلاتان و ابراهیموویچ به عنوان دلایل اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط روسونری یاد می کنند.

مدافع فرانسوی که چند فصل ناامیدکننده را در تیم هایی نظیر رئال مادرید و رئال سوسیداد پشت سر گذاشت، در فصل گذشته مجموعا ۳۳ بازی در سری‌آ برای میلان انجام داد و آمار ۷ گل و ۵ پاس گل را از خود به ثبت رسانده است که برای بازیکنی در پست او امری فوق العاده محسوب می شود.

همین عملکرد فوق‌العاده تئو هرناندز در ترکیب میلان باعث شد که او در نقل و انتقالات تابستانی چند مشتری پیدا کند و در این بین گفته شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شدت شرایط جذب این بازیکن را بررسی می‌کند و حتی در مقطعی شایعاتی پیرامون توافق PSG با این بازیکن برای انتقال به پارک دو پرنس شنیده شد اما نهایتا این اتفاق رخ نداد و تئو در میلان ماندگار شد.

با این حال بعید به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن بی‌خیال جذب مدافع فرانسوی شود و قطعاً آنها در تابستان آینده برای جذب تئو هرناندز اقدام خواهند کرد اما حالا کالچو مرکاتو مدعی شده که منچسترسیتی نیز رقیب PSG برای جذب تئو هرناندز خواهد بود و این باشگاه انگلیسی نیز قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود او را به خدمت بگیرد.

  حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان