• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بوفون: انتخاب رونالدو برای جدایی از یوونتوس غیر منطقی نبود

بوفون: انتخاب رونالدو برای جدایی از یوونتوس غیر منطقی نبود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی بود که کریستیانو رونالدو رسماً خواهان جدایی از یوونتوس شد و بعد از شایعات زیادی که پیرامون آینده این فوق ستاره پرتغالی وجود داشت، نهایتاً او تصمیم گرفت که به تیم سابق و محبوب خود یعنی منچستر یونایتد بازگردد.

در حالی که بسیاری از اسطوره های یوونتوس بابت جدایی رونالدو از این بازیکن انتقاد کرده بودند اما هم تیمی سابق او یعنی جان لوئیجی بوفون به حمایت از فوق ستاره پرتغالی پرداخته و می گوید: “فکر نمی کنم لزومی داشته باشد که هواداران از این اتفاق تعجب کنند. رونالدو به یک حرفه‌ای بزرگ شهرت دارد و قطعاً فکرهای درستی در مورد خودش می کند. او در این سه سال بازی های فوق العاده ای برای یوونتوس انجام داد و گل های زیادی نیز به ثمر رساند. من خیلی به این موضوع فکر کردم و اصلاً انتخاب او برای جدایی را غیر منطقی نمی دانم.

یوونتوس اکنون در دوره انتقال است. نمی دانم این دوره، تغییر نسل است یا کل اسکلت باشگاه قرار است تغییر کند. موقعی که این اتفاقات رخ می دهد باید بهای آن را بپردازید. وقتی فردی مانند آلگری سرمربی شماست، ممکن است به هدف نهایی نرسید اما دست‌کم به آن نزدیک خواهید شد.”

بوفون درباره جدایی دوناروما از میلان و پیوستن این دروازه‌بان ملی‌پوش به پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: “به انتخاب این پسربچه که کاملاً حرفه ای هست نیز باید احترام گذاشت. پس از سال ها که او رفتن را انتخاب کرده و هیچ کس نباید در این باره اظهار نظر کند. ما در مورد پسری حرف می‌زنیم که سال ها از زندگی حرفه ای اش باقی مانده و به دنبال لذت هایی است که من به آن دست پیدا کردم.

  کلاهبرداری چند صد هزار یورویی از رونالدو و چند فوتبالیست دیگر

او در موقعیت خاصی قرار داشت. اکنون یکی از نقاط قوت پاری‌سن ژرمن خط دروازه این تیم است و به همین خاطر کیلور ناواس بازی می کند‌.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان