• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادواردو کاماوینگا: ترجیحم همیشه رئال بود

ادواردو کاماوینگا: ترجیحم همیشه رئال بود

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ادوارد و کاماوینگا خرید لحظه آخری تابستانی رئال مادرید بود. ستاره فرانسوی رن که تنها یک سال از قراردادش باقیمانده بود و مدت ها مورد توجه پی اس جی و یونایتد نیز قرار داشت، در نهایت به رویای کودکی اش یعنی رئال مادرید رسید.
رئال از دو سال پیش زمانی که کاماوینگا یک پدیده ۱۶ ساله بود، تمایل به جذب او داشت و در نهایت روز پایانی نقل و انتقالات همه چیز به سرعت قطعی شد.

کاماوینگا دیشب در بازی تیم زیر ۲۱ ساله های فرانسه برابر مقدونیه شمالی زننده یکی از سه گل تیمش بود و در پایان مسابقه گفت:« بله؛ رویام همیشه بازی برای رئال مادرید بود و فکر می کنم رویای هر بازیکنی هم باشد. بی نهایت خوشحالم که آرزویم محقق شده است. بی تاب اولین بازی ام برای رئال در برنابئو هستم و می دانم که جوی فوق العاده انتظارم را می کشد. هواداران رئال استثنایی هستند.»

کاماوینگا ادامه داد:« انتقالم به رئال خیلی سریع پیش رفت و همه چیز عالی بود. این اولین قدم است و قدم بعدی درخشش با پیراهن رئال و نیز به دست آوردن جایگاهی خوب در تیم ملی بزرگسالان فرانسه خواهد بود. بازی کنار کاسیمیرو، تونی کروس و مودریچ؟ هر سه از بهترین های دنیا هستند و می خواهم کنارشان تمرین کنم و یاد بگیرم. تصورش هم باورنکردنی است. برای شروع کار در رئال هیجان زده ام.»

رد پیشنهاد پی اس جی:« ترجیحم همیشه رئال بود. از سران رن خواستم تا پیشنهاد رئال را قبول کنند با وجود اینکه پی اس جی دستمزدی به مراتب بالاتر را پیشنهاد داده بود.»

  درگیری لفظی شدید آندره اونانا، ستاره کامرونی منچستریونایتد با ساموئل اتوئو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان