• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه

برد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه به برتری رسید و در پایان هفته اول صدرنشین گروه شد اما آنچه در میدان مسابقه از ملی پوشان دیدیم نگرانی ها برای آینده را زیاد کرده است.

بعد از نمایشی که تیم ملی در بحرین داشت و توانست دیدارهای حساسش را با پیروزی پشت سر بگذارد و با عبور از یک خطر بزرگ به مرحله بعد رسید، امیدواری این بود که فدراسیون فوتبال بتواند با برنامه ریزی مناسب تر شرایط را برای بازی قدرتمند مقابل سوریه و سایر رقبا فراهم کند.

این انتظار زمانی که میزبانی ایران در دیدار با سوریه قطعی شد تا حدودی افزایش یافت و شمارش معکوس برای بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی (آریامهر) و نمایش پرقدرت برابر سوریه آغاز شد اما آنچه در شامگاه پنجشنبه رقم خورد بر روی همه این انتظارات خط بطلان کشید.

تیم ملی آشفته بود و بدون برنامه، بدون حمله تاثیرگذار و بدون آن که حریف نه چندان قدرتمند را در ورزشگاه آزادی (آریامهر) به زحمت بیندازد. بازیکنان خودشان نبودند و نمایشی نداشتند که بشود از پای گیرنده های تلویزیون چند سانتیمتری به هوا پرید.

عوامل این بد بودن هم زیاد بودند. عواملی که اگر فدراسیون فوتبال به موقع برای حلش ورود نکند در دیدار با عراق که فاصله اش هم با این بازی زیاد نیست به مشکل خواهیم خورد و در همین ابتدای راه کارمان به بن بست خواهد خورد.

دراگان اسکوچیچ که در دیدار با سوریه به دلیل ابتلا به کرونا حضور نداشت هنوز مشخص نیست که به دیدار با عراق هم برسد یا نه. بالاخره یکی باید پاسخ بدهد که چرا از سرمربی تیم ملی مراقبت نشد که کرونا بگیرد و بازی مهم اول را از دست بدهد. چه کسی مسئول قرنطینه کردن سرمربی تیم ملی است؟ آیا او این اجاره را دارد که بدون ماسک در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و چند ساعت با علاقمندان به فوتبال عکس بگیرد و گپ بزند؟

  گل محمدی: مسوولان نسبت به آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر اقدام کنند

اردوی تیم ملی هم که در مرحله اول با بازیکنانی شروع شد که اکثرشان خط خوردند و مشخص نشد برخی بازیکنان چرا دعوت شدند. بااین حال سایر بازیکنان به تیم ملی اضافه شدند تا ترکیب تیم کاملتر شود اما فرصتی برای تمرین کردن باقی نمانده بود.

به هر حال نمایشی که تیم ملی برابر سوریه داشت نگرانی ها را برای آینده زیاد کرده است. نگرانی هایی که اگر در فاصله باقی مانده تا دیدار با عراق برطرف نشود کار تیم ملی را به بن بست و دردسر خواهد کشاند.

شاید چند جلسه تمرین بیشتر تا دیدار با عراق بتواند بخشی از این دغدغه ها را برطرف کند. هماهنگی بازیکنان را بیشتر کند و شرایطی را فراهم کند که تیم ملی برابر رقیب سنتی و دیرینه اش نمایش مورد انتظار را داشته باشد و بتواند با کسب دومین سه امتیاز شرایطش را برای صعود امیدوارانه تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان