• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال: جذب کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده به همراه خرید ارلینگ هالند

رئال: جذب کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده به همراه خرید ارلینگ هالند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه اسپانیایی در رویای خرید دو ستاره بزرگ با پرداخت تنها یک هزینه است. قرارداد کیلیان امباپه در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که توافق با مینو رایولا و بروسیا دورتموند برای جذب ارلینگ هالند نیز کار چندان دشواری نیست. بازیکن نروژی به بازی در رئال مادرید علاقمند است و با توجه به پاسخ منفی او به سایر باشگاه‌ها، بعید به نظر می‌رسد که تغییری در این موضوع ایجاد شود.

هر دو نفر آینده فوتبال اروپا به حساب می‌آیند و بازیکنانی هستند که می‌توانند تاریخ یک دهه آینده را به نگارش دربیاورند، کاری که لئو مسی و کریستیانو رونالدو در طول دوران حضور خود در بارسلونا و رئال مادرید انجام دادند.

خودداری پی اس جی یا به عبارتی دولت قطر از مذاکره بر سر انتقال کیلیان امباپه باعث ناامیدی رئال مادرید شد. مدیران و مربیان امید بسیاری به جذب این مهاجم فرانسوی داشتند. باشگاه دستور داده بود که شرایط طوری پیش نرود که توجه بازیکن پی اس جی منحرف شده و این باور برای او ایجاد شود که ستون اصلی و معیار تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی نخواهد بود!

بازیکنی که در آخرین دقایق به این تیم اضافه شد کاماوینگا بود، بازیکنی که از مدت‌ها قبل زیر نظر باشگاه مادریدی قرار داشت و شرایط بازار طوری پیش رفت که در نهایت به این تیم ملحق شود. آنچلوتی خواهان جذب یک هافبک بود و بازیکن تیم ملی فرانسه می‌تواند انتظارات سرمربی ایتالیایی را برآورده کند: سرعت، قدرت و کنترل توپ خوب.

تصمیم عدم جذب امباپه به این معنا نیست که درهای رئال مادرید به روی او بسته شده است. بسیاری از افراد حاضر در این باشگاه اطمینان دارند که امباپه در تاریخ اول ژانویه پیش قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد. پی اس جی نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد چرا که قانون اجازه انجام این کار را به آنها خواهد داد.

  منچسترسیتی با چهار گل از سد رئال مادرید عبور کرد

در برنابئو این باور وجود دارد که چهار ماه پیش رو برای بازیکن فرانسوی دشوار است، چرا که مدیران پی اس جی در روزهای اخیر بارها برای تمدید قرارداد تلاش کرده‌اند. فشار زیادی ایجاد خواهد شد اما آنها به دریافت جواب مثبت از سوی امباپه امیدوار هستند.

تماس‌های اولیه برای جذب هالند نیز موفقیت آمیز ارزیابی شده است. بازیکن نروژی علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن سفید رئال مادرید و بازی برای این تیم دارد. رابطه خوب بین مدیران رئال مادرید و بروسیا دورتموند به سود رئالی‌هاست اما این که باشگاه آلمانی به دنبال منافع خود باشد نیز منطقی به نظر می‌رسد.

کار رئال مادرید در فصل ۲۳ – ۲۰۲۲ با همین دو بازیکن به پایان نمی‌رسد. قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد نیز در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و با توجه به علاقه دیرهنگام این بازیکن به حضور در سانتیاگو برنابئو، نام او نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی پوشیدن پیراهن این تیم مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان