• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالدو: من به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم

رونالدو: من به جایی برگشتم که به آن تعلق دارم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جمعه گذشته منچستریونایتد خبر از جذب کریستیانو رونالدو داد. فوق ستاره پرتغالی پس از ۱۲ سال به یونایتد بازگشت در حالی که چیزی نمانده بود راهی سیتی شود. در واقع دخالت به موقع سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی منچستریونایتد باعث شد نظر رونالدو عوض شود.

او از دو ماه پیش دیگر تمایلی برای ماندن در یووه نداشت و در نهایت نیز به هدف خود رسید. امروز با موفقیت در تست های پزشکی، انتقال رونالدو به منچستر نیز جنبه رسمی پیدا کرد.

فوق ستاره پرتغالی در پیامی اینستاگرامی و در مورد بازگشت خود به یونایتد نوشت:« همه کسانی که مرا می‌ شناسند، نسبت به عشق بی پایان من به منچستر یونایتد آگاهی دارند. سال‌ هایی که من در این باشگاه گذراندم، کاملاً شگفت‌ انگیز بودند و مسیری که با هم طی کردیم در تاریخ این باشگاه بزرگ و شگفت‌ انگیز با طلا نوشته شده‌ اند.

در حال حاضر حتی نمی‌ توانم احساساتم را بیان کنم، چرا که می‌ بینم که بازگشت من به اولدترافورد چه بازتابی در جهان داشت. این مانند یک رویاست که به واقعیت پیوسته است. هر بار که برگشتم و مقابل منچستر یونایتد به عنوان یک رقیب بازی کردم، همیشه عشق و احترام را از طرف هواداران روی سکوها احساس می کردم. این همه‌ آن‌ چیزی است که رویاها از آن ساخته می‌ شوند!

اولین لیگ داخلی من، اولین جام من، اولین باری که به تیم ملی پرتغال دعوت شدم، اولین لیگ قهرمانان من، اولین کفش طلا و اولین توپ طلا، همه آن ها از این ارتباط ویژه بین من و شیاطین سرخ زاده شدند. تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد!

  بورسیه ۱۵ ورزشکار المپیکی منتخب ایران از سوی کمیته ملی المپیک تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس

روی حرفم حساب کنید! من همین جا هستم! من برگشتم همان جایی که به آن تعلق دارم! صبر کنید و فرصت دهید…

تشکر ویژه از سرآلکس، این برای تو بود…»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان