• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اولین بازی از سه‌گانه جذاب بارسلونا و رئال مادرید

اولین بازی از سه‌گانه جذاب بارسلونا و رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید است تا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری را برگزار کند.
این اولین بازی از سه‌گانه جذابی است که این دو تیم در فاصله کوتاهی در پیش دارند. آنها باید در ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) بازی برگشت لالیگا را برگزار کنند و پنجم آوریل (۱۶ فروردین) هم بازی برگشت کوپا دل ری را در نوکمپ در پیش خواهند داشت.
مهم‌ترین وظیفه بارسا در حال حاضر این است که جو منفی‌ای که پس از حذف از لیگ اروپا و شکست برابر آلمریا در اطراف این تیم ایجاد شده را از بین ببرد. آنها در چهار بازی گذشته تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند، هرچند غیبت بازیکنان کلیدی این تیم مانند پدری و روبرت لواندوفسکی در این اتفاق تاثیرگذار بوده است. این دو بازیکن امروز هم در برنابئو حضور ندارند.
ژاوی روز گذشته سعی کرد جو مثبتی را در اطراف تیمش ایجاد کند. او تخصص خاصی در این کار دارد و این موضوعی است که خوان لاپورتا نیز پیش از این به آن اشاره کرده بود:« او همیشه خوش بین است. مشکلات برای او همیشه قابل حل هستند. از نظر او هیچ چیزی غیرممکن نیست.»

این مربی جوان پیش از این بازی پیامش را به شکلی واضح به بازیکنانش رساند. او گفت که در این بازی باید جسورانه به میدان رفت. ژاوی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «این دیدارها برای من جذاب هستند.»
او همچنین در طول این نشست خبری بارها روی این موضوع تاکید کرد که رئال مادرید مدعی اصلی پیروزی در این بازی است و به نوعی سعی کرد فشار را از روی بازیکنان بردارد، خصوصا که بارسا بدون لواندوفسکی، پدری و دمبله باید در زمین رئال به مصاف این تیم برود.
از سوی دیگر، رئال توانست قدرتش را بار دیگر در اروپا به تصویر بکشد و در حالی که از لیورپول عقب افتاده بود، این تیم را شکست دهد. آنها همچنین فاصله‌شان با بارسا در جدول لالیگا را به هفت امتیاز رساندند.
آنچلوتی هنوز به خوبی خاطره شکست در فینال سوپرجام را به یاد دارد. او روز گذشته گفت: «ما در سوپرجام اشتباهاتی داشتیم اما حالا دیدارهای قبلی را به خوبی تحلیل کردیم و فکر نمی‌کنم آن اتفاق دوباره تکرار شود.»
بازی امروز آزمایش دشواری برای بارسلونا در برنابئو خواهد بود. آنها باید شرایط تیم را تغییر دهند و در حالی که منتظر طی شدن روند درمان بهترین بازیکنان‌شان هستند، باید قدرت‌شان را در مهم‌ترین لحظات این فصل نشان دهند. هدف تغییر نکرده است: قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری می‌تواند قدرت تازه‌ای به پروژه ژاوی ببخشد.

  امضای قرارداد اتان انوانری با آرسنال پس از رد کردن پیشنهاد منچسترسیتی و چلسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان