• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مربی برایتون: در نیمه نهایی جام حذفی برابر منچستریونایتد، می‌توانیم تاریخ باشگاه را تغییر دهیم

مربی برایتون: در نیمه نهایی جام حذفی برابر منچستریونایتد، می‌توانیم تاریخ باشگاه را تغییر دهیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم کوچک برایتون این روزها به شدت مورد تحسین قرار گرفته، چرا که برای دومین بار در عرض ۵ سال توانسته به نیمه نهایی یک جام معتبر برسد و خیلی‌ها معتقدند، این تیم قادر است با بردن یونایتد برای اولین بار از سال ۱۹۸۳ به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

دی‌زربی گفت: «دوست داریم تاریخ را عوض کنیم. می‌خواهیم هواداران به این بازیکنان افتخار کنند، این بازیکنان با بقیه تیم‌ها فرق دارند چون اهمیت هواداران را درک می‌کنند. دوست داریم کاری کنیم که هوادارانمان خوشحال باشند.»

حذف شرم‌آور یونایتد از لیگ اروپا به دست سویا و مشکلات دفاعی این تیم باعث شده، خیلی‌ها برایتون را شانس اصلی برد در ورزشگاه ومبلی بدانند. البته برایتون هرگز در ورزشگاه ومبلی پیروز نشده است. دی‌زربی گفت: «به بازیکنانم اعتماد دارم و نمی‌خواهم مغرور به نظر برسم چون آدم مغروری نیستم. فکر می‌کنم می‌توانیم بازی را ببریم چون به بازیکنانم باور دارم. نه من و نه بازیکنانم برای این بازی زیر فشار نیستیم. خیلی خوب به کیفیت بازیکنان یونایتد واقفم به آنها احترام می‌گذارم. به نظر من بازی سختی می‌شود ولی برای آنها هم بازی سختی خواهد بود.» خیلی‌ها سبک مربیگری او را باعث موفقیت برایتون می‌دانند اما خودش گفت: «من خوش شانسم که با این بازیکنان فوق‌العاده کار می‌کنم چون مربی‌ها آن‌قدر که فکر می‌کنید، مهم نیستند.»

چیزی که دی‌زربی به بازیکنانش داده، اعتماد به نفس بالا است که سبب شده این تیم در مقابل یونایتد بخت اصلی برد شناخته شود. البته برایتون در روز اول این فصل لیگ برتر با هدایت گراهام پاتر توانست یونایتد را ببرد و اکنون امیدوار است آن نتیجه را تکرار کند.

  اعتراف وین رونی، اسطوره منچستریونایتد به اعتیادش به الکل

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان