• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیورپول در پایان فصل به همکاری با توماس گرونمارک، مربی مخصوص پرتاب اوت، خاتمه خواهد داد

لیورپول در پایان فصل به همکاری با توماس گرونمارک، مربی مخصوص پرتاب اوت، خاتمه خواهد داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ پنج سال قبل این مربی ۴۷ ساله را به لیورپول برد تا به طور خاص، پرتاب اوت‌های تیم را بهتر کند. اما درحالی‌که گرونمارک می‌خواست زمان بیشتری در تمرینات به او داده شود، یورگن کلوپ به این نتیجه رسید که استفاده از این مربی دیگر به سود لیورپول نیست و همکاری آنها به طور دوستانه به پایان رسید.

البته گرونمارک با قرمزها قرارداد دایمی نداشت و به طور فریلنس با آنها کار می‌کرد و در کنار لیورپول با باشگاه‌های مختلف دیگری در سراسر دنیا همکاری داشت، از جمله آژاکس در هلند، تولوز قهرمان جام حذفی فرانسه و فیلادلفیا یونیون در آمریکا.

در جریان پاندمی کووید ۱۹، سر زدن‌های این مربی دانمارکی به تمرین لیورپول بسیار کم شده بود و این اواخر هم تنها تحلیل پرتاب اوت‌های تیم را برای کلوپ ارسال می‌کرد.

گرونمارک اکنون توییت کرده: «همه چیزهای خوب یک روز تمام می‌شوند. لیورپول و من تصمیم گرفته‌ایم که بعد از پنج سال، به توافق‌مان برای آموزش پرتاب اوت ادامه ندهیم. افتخار می‌کنم که بخشی از تیم لیورپول بودم که توانست از رتبه هجدهم در پرتاب اوت در لیگ برتر به رتبه اول برسد.»

او ادامه داد: «از آن زمان، ۲۵ باشگاه حرفه‌ای من را بر اساس پیشرفت چشمگیر لیورپول استخدام کرده‌اند و من بخشی از ۱۴ جام و صعود به دسته بالاتر بوده‌ام. فصل قبل نگذاشت آنقدر که می‌خواستم در زمینه پرتاب اوت فعالیت کنم و بنابراین طبیعی و قابل انتظار است که تشکر کنند و کار را تمام کنند. من هم به خاطر دوره فوق‌العاده و همکاری‌مان سپاسگزارم، از لیورپول و از یورگن کلوپ، اعضای تیم و بازیکنان. سفری رؤیایی با هم داشتیم.»

  رییس باشگاه بارسلونا: رئال مادرید در حال اعمال فشار روی پرونده نگریراست

او در یک مصاحبه نیز گفت، هر فصل چهار یا پنج بار به تمرین تیم می‌رفته و هر بار یک هفته با بازیکنان تمرین می‌کرده است. اما فصل قبل این عدد به دو بار رسید و این اواخر هم بعد از ۱۰ ماه به تمرین لیورپول رفته است.
به این ترتیب، به لیورپول گفته یا باید تعداد جلسات تمرین را زیاد کند، یا اصولا تمرین پرتاب اوت را لغو کند، چون در این مدت کم، نمی‌توان به بازیکنان چیزی آموخت. به این ترتیب، لیورپول با او قطع همکاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان