• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ناپولی در فصل جاری قدرت اول سری آ است و در حال حاضر با اقتدار در صدر جدول این لیگ قرار دارد. ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در این فصل از جمله عناصر مهم قدرت این تیم است و نقش مهمی در درخشش تیم لوچانو اسپالتی بازی می‌کند.

این مهاجم ۲۴ ساله نیجریه‌ای امروز از طرف اتحادیه رسانه‌های خارجی به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

در بیانیه اعلام اوسیمن به عنوان بهترین ورزشکار خارجی سال ایتالیا آمده است: “ویکتور اوسیمن نقشی اساسی در موفقیت خارق‌العاده ناپولی در فصل جاری داشته است. او با قدرت بی‌نظیر و تکنیک فوتبالی خارق‌العاده‌، سرعت باورنکردنی و شم گلزنی بالا نشان داده یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا است.”

این جایزه یکی دیگر از جوایزی است که این ستاره نیجریه‌ای در ماه‌های اخیر دریافت کرده است. اوسیمن در ماه ژانویه به عنوان بهترین بازیکن ماه سری آ انتخاب شد و در مراسم گلوب ساکر ۲۰۲۲ هم عنوان پدیده سال را به خود اختصاص داد.

اوسیمن که پیش از پیوستن به ناپولی در تیم فرانسوی لیل بازی می‌کرد در حال حاضر با ۱۹ گل زده صدرنشین جدول گلزنان سری آ است.

همکاری او با کواراتسخلیا، مهاجم گرجی ناپولی، این دو را به یکی از ترسناک‌ترین زوج‌های خط حمله در فوتبال اروپا تبدیل کرده است.

  با اعلام ناپولی، سیریل انگونگه، وینگر هلاس ورونا، به این باشگاه پیوست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان