• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژروم آلونسو: جان لوئیجی دوناروما دروازه‌بانی مطمئن برای پاریسی‌ها نیست

ژروم آلونسو: جان لوئیجی دوناروما دروازه‌بانی مطمئن برای پاریسی‌ها نیست

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فصل قبل مائوریسیو پوچتینو، مربی وقت پی اس جی، در درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده می کرد. او سعی داشت جان لوئیجی دوناروما و کیلور ناواس را راضی نگه دارد اما در فصل جاری کریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، صراحتا گفت که گلر شماره یک تیمش دوناروماست.

ژروم آلونسو، دروازه‌بان سابق پی اس جی، معتقد است که گالتیه در اطمینان ۱۰۰ درصدی به دوناروما اشتباه می کند و او دروازه بان مطمئنی برای پی اس جی نیست. آلونسو به لوپاریزین گفت:« پس از بازی برگشت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، همه چیز عوض شد. حتی من هم سال قبل اعتقاد داشتم که دوناروما باید گلر ثابت پی اس جی باشد اما اشتباه عجیب او برابر رئال باعث شد تا رئال به بازی برگردد و بازی را به سود خود تمام کند. به نظر می رسید کار رئال تمام شده اما همان یک اشتباه باعث شد رئال روند بازی را تغییر بدهد.»

آلونسو ادامه داد:« دوناروما در یورو ۲۰۲۰ درخشان کار کرد و نقش مهمی در قهرمانی ایتالیا داشت. او بهترین دروازه بان رقابت ها معرفی شد ولی پس از بازی با رئال حتی مدافعان پی اس جی هم دیگر به او مثل قبل اطمینان ندارند. آنها قبلا بیشتر به دوناروما پاس می دادند ولی حالا احتیاط می کنند. تا قبل از بازی با رئال وقتی دوناروما درون دروازه بود، مطمئن بودیم که اگر شرایط برای پی اس جی بد پیش برود، حداقل او درون دروازه می تواند نتیجه را حفظ کند اما حالا همه چیز متفاوت است. معتقدم اگر گالتیه همچنان ناواس را روی نیمکت نگه دارد و فقط به دوناروما بازی بدهد، برای پی اس جی گران تمام خواهد شد.»

  لیگ NBA | گلدن استیت از سد یوتا گذشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان