• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهار نظر دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ در ارتباط با جریمه شدن این تیم

اظهار نظر دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن مونیخ در ارتباط با جریمه شدن این تیم

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ رفت و با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم به پیروزی رسید.
این نتیجه در حالی به دست آمد که بایرن حدود ۲۰ ثانیه در این بازی ۱۲ نفره بازی کرد. کینگزلی کومان قرار بود با سابیتزر تعویض شود اما بر اساس عدم هماهنگی و اشتباه پیش آمده از سوی مدیر تیم بایرن و داور چهارم، این دو بازیکن برای لحظاتی به صورت همزمان در زمین حضور داشتند.
داور بازی خیلی زود متوجه این نکته شده و بازی را متوقف کرد و پس از وقفه‌ای که برای مشورت با سایر اعضای تیم ایجاد شد، رای به ادامه بازی داد.

هامات در حین پوشش این بازی برای اسکای اسپورت آلمان درباره اتفاقات پیش آمده گفت: «این اتفاقی که رخ داد نقض قوانین بود. اگر کسی وارد زمین شود، دیگری باید زمین را ترک کند. مهم نیست که او ۲۰ ثانیه در زمین باشد یا ۱۲ دقیقه یا پنج دقیقه. من هیچ تردیدی ندارم که این تیم باید تنبیه و جریمه شود.»
این اظهارات در حالی مطرح شده که جریمه بایرن مونیخ به اعتراض و شکایت مطرح شده از سوی فرایبورگ بستگی دارد و اگر این باشگاه در بازه زمانی دو روزه که فرصت ارسال اعتراض را دارد، این کار را انجام ندهد، جریمه‌ای هم در انتظار بایرن نخواهد بود.
اما در صورتی که مدیران این باشگاه تصمیم به شکایت علیه بایرن به دلیل استفاده از یک بازیکن اضافه کنند، ممکن است نتیجه این بازی به سود فرایبورگ تغییر کند.

  رکورد جام ملت‌ها: بیش از 707 میلیون نفر جام ملت‌های آسیا را تماشا کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان