• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لوئیس انریکه در اروپا فقط منچسترسیتی را بهتر از پی اس جی می‌بیند

لوئیس انریکه در اروپا فقط منچسترسیتی را بهتر از پی اس جی می‌بیند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، به فاصله هشت روز تا بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پی اس جی در جام حذفی باید به مصاف برست برود. حریفی که اخیرا در خانه برابرش با تساوی ۲-۲ متوقف شد. پاریس گل‌هایی روی ضد حمله دریافت کرد و بازی برده را از دست داد.

انریکه در مورد بازی فردا در جام حذفی و سپس جدال حساس لیگ قهرمانان اروپا گفت: «آنها مسابقات متفاوتی هستند. در لیگ شرایط خوب و ثابتی داریم و در جام حذفی نیز فقط به برد و صعود فکر می‌کنیم. جام حذفی مثل یک بازی فینال است. یک نیمه بد یا یک مسابقه بد انجام می‌دهید و حذف می‌شوید. در چمپیونزلیگ ولی دو بازی رفت و برگشت داریم و یک بازی بد را می‌توان جبران کرد. جام حذفی یک مسیر کوتاه و تعیین کننده است. کیفیت برای فتح همه جام‌ها؟ بدون شک داریم. ما همه چیز برای کسب موفقیت داریم.»

لیگ قهرمانان و اینکه آیا تیم می‌تواند پیشرفت کند: «سعی می‌کنم به ۶ ماهی که اینجا هستم فکر کنم. ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم.. زمان به وضوح نشان خواهد داد که به کجا می‌رویم. امروز فقط می‌توانم از چیزهای مثبت صحبت کنم. ما در لیگ صدرنشین هستیم و ۸ امتیاز با تیم دوم فاصله داریم. آنجا رقبای بزرگی مانند نیس و موناکو داریم. قهرمانی سخت‌تر از حد انتظار است. من به عنوان یک مربی از کاری که انجام می‌دهیم راضی هستم. من همیشه امیدوارم و آرزو می‌کنم که همه چیز بهتر شود. این هدف اصلی است، اما در طول فصل طبیعی است که روزهای خوب و بد داشته باشید. بستگی به این دارد که می‌خواهید کدام نیمه لیوان را ببینید. به عنوان یک مربی، من آن را بیش از حد پر می‌بینم.»

  خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا: ترجیح می‌دهم در مورد رابرت لواندوفسکی صحبت نکنم

افت اعتبار مربی پی اس جی در صورت ارائه تاکتیک دفاع-ضد حمله: «من سوال را نمی‌فهمم (ژست ناراضی). مشخصا ما تیمی هستیم که بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داریم، هر چند در لیگ قهرمانان از این حیث سیتی اول است. هرکس داستان را آن طور که می‌خواهد می‌بیند. ما تیمی هستیم که توپ را می‌خواهیم. این به آن معنا نیست که در هیچ مرحله‌ای از بازی، تیم مقابل توپ را بیشتر در اختیار نخواهد داشت. ما یکی از آن تیم‌هایی هستیم که بیشترین گل را می‌زنیم و کمترین گل را دریافت می‌کنیم، دومین تیم اروپا هستیم که بیشترین مالکیت توپ را داریم. اگر داده‌ها را دوست ندارید، مشکل خودتان است.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان