• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونالد آرائوخو: پس از فتح سوپرجام اسپانیا، دوره‌ای جدید در بارسلونا شروع شده

رونالد آرائوخو: پس از فتح سوپرجام اسپانیا، دوره‌ای جدید در بارسلونا شروع شده

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا شب گذشته با پیروزی ۳-۱ برابر رئال فاتح سوپرجام اسپانیا شد. پس از سال ۲۰۲۱ و جدایی لیونل مسی بارسا دیگر نتوانسته بود جام بگیرد و دیشب به این ناکامی پایان داد. برای بارسا گاوی فوق العاده کار کرد و با دادن دو پاس گل و ثبت یک گل، بهترین بازیکن فینال شد. پدری و روبرت لواندوفسکی هم گل های دیگر را زدند.

رونالد آرائوخو که دیشب به خوبی موفق به مهار وینیسیوس شد، به خبرنگاران گفت:«بسیار خوشحالم. یک جام را فتح کردیم که اتفاقی دلچسب و شیرین بود و به خصوص که رئال را هم در فینال شکست دادیم و این لذت قهرمانی را مضاعف می کند. تیم یکدل و متحد است و مثل یک خانواده ایم. معتقدم با فتح این جام، بارسلونا حالا وارد دوره ای جدید شده است. ما نسلی جدید و باکیفیت داریم و طبیعی است که توقعات از ما بردن جام های فراوان باشد. معتقدم در مسیر درستی قرار داریم.»

آرائوخو ادامه داد:«میزان شادی خودم و تیم را نمی توانم توصیف کنم. از خوشحالی گریه کردم چون دوران سختی را پس از مصدومیت پشت سر گذاشته بودم. جام جهانی را به همین دلیل از دست دادم و نتوانستم برای اروگوئه بازی کنم. به این جام بسیار نیاز داشتم و آن را به هواداران، خانواده‌ام و پزشکانی که کمک کردند از مصدومیت خلاص شوم، تقدیم می کنم. قرار بود دیرتر به تیم اضافه شوم ولی بارسا به من نیاز داشت و من تلاشی مضاعف کردم تا خودم را به بازی با بتیس در نیمه نهایی برسانم. حالا هم هیچ مشکلی ندارم و آماده بازی های بعدی هستم.»

  جرارد پیکه، اولین قربانی پاکسازی گسترده ژاوی در بارسلونا ؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان