• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تجربه دومین قهرمانی برای مهدی طارمی و تیمش در جام حذفی پرتغال

تجربه دومین قهرمانی برای مهدی طارمی و تیمش در جام حذفی پرتغال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی که هفته قبل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل فامالیکائو حضور تعویضی در زمین داشت و پس از آن در مسابقه لیگ برتر برابر بوآویشتا درخشید و موفق به گلزنی شد، امشب احتمالا دوباره به ترکیب رقابت‌های حذفی برمی‌گردد و در ترکیب ابتدایی قرار می‌گیرد.

ستاره ایرانی پورتو چهار شب قبل در مسابقه هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال موفق شد شانزدهمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی بزند و برای سومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها گلزنی کند که امیدوار است در جام حذفی نیز همین روند را ادامه دهد و در مسابقه امشب برابر فامالیکائو تیمش را به گل برساند.

تیم فوتبال پورتو که در دیدار رفت با حضور ۲۰ دقیقه‌ای طارمی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل فامالیکائو شد، از ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت را برگزار می‌کند و امیدوار است با کسب برتری در این دیدار حریف تیم براگا در مسابقه فینال شود.

مهدی طارمی سال گذشته توانست همراه با پورتو افتخارآفرینی کند و در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ پرتغال به قهرمانی برسد و در شرایطی که احتمالا در فصل جاری قهرمانی لیگ را از دست بدهند، امید زیادی دارد در جام حذفی دوباره صاحب این عنوان شود.

  واکنش خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در مورد جذب بازیکنان جدید در این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان