• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پایان دوران جو هارت، نفر اول منچسترسیتی ۲۰۱۱ فرا رسید

پایان دوران جو هارت، نفر اول منچسترسیتی ۲۰۱۱ فرا رسید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، در آغاز دهه ۲۰۱۰، هر زمان که طرفداران فوتبال انگلیس شروع به مرور نام‌ها می‌کردند، خیالشان از حدس زدن دروازه‌بان منچسترسیتی راحت بود. سنگربانی که بعد از آن توانست چارچوب دروازه تیم ملی انگلیس را نیز برای یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۴ تصاحب کند تا روزهای درخشانی داشته باشد، اما جو هارت با حضور پپ گواردیولا در اتحاد، راهی جز رفتن مقابل خود نمی‌دید.

حال با اعلام شخص جو هارت، این دروازه‌بان در پایان فصل و با اتمام قراردادش از سلتیک از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. جو هارت در دوران حرفه‌ای خود سابقه بازی با پیراهن تیم‌های منچسترسیتی، بیرمینگام، تورینو، وستهم، برنلی، تاتنهام و سلتیک را دارد. این دروازه‌بان انگلیسی در دوران فوتبال خود تا به امروز ۷۵۲ بازی انجام داده و ۲۹۰ کلین‌شیت داشته است. جو هارت ۵ قهرمانی با پیراهن منچسترسیتی و ۵ قهرمانی نیز با پیراهن سلتیک در کارنامه خود دارد.

او ۲۶۶ بازی برای منچسترسیتی انجام داد و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷، به مدت ۹ سال دروازه‌بان تیم ملی انگلیس بود. او در دوران ورزشی خود اتفاقات خاص زیادی را تجربه کرد و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی یک تجربه خاص برای او بود.

  برنامه سفر استقلال به امارات برای دیدار برابر الهلال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان