• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نابغه جدید بوکس سنگین‌وزن به دنبال شکست رکورد تایسون

نابغه جدید بوکس سنگین‌وزن به دنبال شکست رکورد تایسون

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در مسابقات بوکس سنگین وزن جهان، موزس ایتوما، بوکسور تنها ۱۸ ساله بریتانیایی برای ناک‌داون کردن حریف خود، مارسل، احتیاج به سه مشت و پانزده ثانیه داشت!

این بوکسور خوش‌آتیه که بسیاری او را بخت اصلی برای شکستن رکورد تایسون به عنوان جوان‌ترین بوکسور دارنده کمربند قهرمانی سنگین‌وزن جهان می‌دانند، در این خصوص می‌گوید: ” با نگاه کردن به تاریخ‌ها و انجام محاسبات این کار بسیار امکان پذیر است. فکر می کنم بتوانم این کار را انجام دهم.”

بوکسور جوان که برای پیشی گرفتن از مایک تایسون و تبدیل شدن به جوان ترین قهرمان سنگین وزن جهان تا ۲۰ می ۲۰۲۵ فرصت دارد، گفت: “به دست آوردن فرصت برای مبارزه برای عنوان قهرمانی جهان آسان نیست، من فقط می‌توانم وارد زمین شوم و بجنگم. بنابراین با چیزهایی که نمی توانم کنترل کنم عصبانی نخواهم شد.”

مایک تایسون جوان ترین بوکسور تاریخ است که عنوان سنگین وزن جهان را به دست آورده است. او این کار را در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۶ انجام داد و با ۲۰ سال و ۴ ماه و ۲۲ روز در مقابل ترور بربیک عنوان WBC را به دست آورد.

موزس ایتوما در مورد راه پیش رو در این بیش از دو سال، اشاره کرد: “از نظر جسمی، در مقایسه با رقبای پیش رو من هنوز یک کودک هستم. بنابراین برای مرد شدن کار می کنم. فکر می کنم خوب خواهم شد.”

  سرمربی لیورپول: از انتقال جردن هندرسون به آژاکس بسیار خوشحالم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان