• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال محرومیت ۱۰ جلسه‌ای برای جود بلینگام، ستاره رئال مادرید!

احتمال محرومیت ۱۰ جلسه‌ای برای جود بلینگام، ستاره رئال مادرید!

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام، هافبک رئال مادرید، به دلیل توهین احتمالی به میسون گرین‌وود، بازیکن ختافه، احتمالا در ۱۰ بازی از همراهی تیمش محروم می‌شود.

این دو بازیکن جوان انگلیسی در جریان پیروزی ۲-۰ مادرید مقابل ختافه با هم درگیر شدند و ادعا شد که بلینگام گرین‌وود را “متجاوز” خطاب کرد. پس از شکایت باشگاه ختافه به لالیگا، روزنامه سان تایید کرد که لالیگا این پرونده را به فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) ارجاع داده است.

طبق این گزارش، فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال تعیین یک قاضی برای بررسی کامل این درگیری است و آن‌ها ظرف دو هفته آینده برای محرومیت بلینگام تصمیم خواهند گرفت.

اگر بلینگام با تخلف رده “جدی” محکوم شود، ستاره سابق دورتموند ممکن است ۴ جلسه محروم شود، اما اگر توهین او در رده تخلفات “بسیار جدی” در نظر گرفته شود، بلینگام ممکن است ۱۰ بازی از همراه رئال محروم شود. سپس مادرید و ختافه هر دو ۱۰ روز فرصت دارند تا به این حکم اعتراض کنند.

گرین‌وود ۲۲ ساله، ۷ ماه پس از تبرئه از اتهامات مربوط تجاوز به نامزدش، با انتقالی قرضی از منچستریونایتد به ختافه پیوست. این مهاجم در ژانویه ۲۰۲۲ به دلیل شکایت نامزدش توسط پلیس دستگیر شده بود. با وجود اتهامات مطرح شده، گرین‌وود دیگر برای یونایتد بازی نکرد و به لالیگا منتقل شد.

روزنامه سان همچنین تایید کرد که رئال مادرید و بلینگام از اینکه لالیگا تصمیم گرفته فدراسیون فوتبال اسپانیا را درگیر این پرونده کند، شگفت‌زده شده‎‌اند زیرا گزارش‌ها حاکی از وجود شواهد غیرقطعی در مورد این موضوع هستند. باید دید در صورت تایید این اتهامات، چه مجازاتی برای بلینگام در نظر گرفته می‌شود.

  فیفا مانع دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان