جواهری Shreve & Co. پس از ۱۷۲ سال سانفرانسیسکو را ترک می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، جواهر فروشی Shreve & Co.، که ۱۷۲ سال سابقه فعالیت در سانفرانسیسکو را دارد، روز دوشنبه اعلام کرد که این شهر را ترک می‌کند و شعبه اصلی خود را به پالو آلتو منتقل می‌کند.

این جواهر فروشی به عنوان بخشی از “بازنگری استراتژیک برنامه کسب و کار شرکت” این تصمیم را گرفته است.

فروشگاه یونیون اسکوئر سانفرانسیسکو، واقع در خیابان پُست ۱۵۰، از تاریخ ۱۷ می حراج کل اجناس خود را آغاز خواهد کرد.

سخنگوی Shreve & Co. با اشاره به تغییرات پویای صنعت خرده فروشی لوکس، دلایل انتقال به پالو آلتو را توضیح داد.

در این حراج سراسری، جواهرات و ساعت‌های گران‌بها و همچنین یک الماس چند میلیون دلاری به حراج گذاشته خواهد شد. مشتریان و علاقه‌مندان به اجناس باکیفیت با تخفیف‌های قابل توجه (تا ۶۰ درصد) می‌توانند اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند.

لین شیفمن، یکی از شرکای مدیر شرکت، گفت: “این اتفاق، فصل مهمی در تاریخ پرفراز و نشیب شرکت است. ما در حالی که فرصت‌های جدید را در آغوش می‌گیریم، همچنان به حفظ میراث ارزشمند خود پایبند هستیم. ما مفتخریم که ارزش‌های اصلی و تعهدمان به ارائه خدمات همچنان بدون تغییر باقی مانده است.”

این خبر در حالی منتشر می‌شود که میدان یونیون اسکوئر و مرکز شهر سانفرانسیسکو به دلیل همه‌گیری کروناویروس، به طور ویژه‌ای با خالی ماندن مغازه‌ها روبرو شده‌اند.

انتقال Shreve & Co. به پالو آلتو، ضربه دیگری به اقتصاد سانفرانسیسکو است و نشان‌دهنده ادامه روند خروج شرکت‌ها از این شهر به دلیل افزایش هزینه‌ها و کاهش تعداد مشتریان است.

  دمای زیر انجماد به دره ساکرامنتو می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان