• Home
  • >
  • اخبار ونکوور
  • >
  • نگهداری مرغ شاخدار به عنوان حیوان خانگی در ونکوور مجاز شد

نگهداری مرغ شاخدار به عنوان حیوان خانگی در ونکوور مجاز شد

پیام جوان: به گزارش ونکوور ایز آوسوم، دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در حکمی که روز گذشته صادر شد، نگهداری از دو مرغ شاخدار ماده توسط یک زن در ونکوور را به عنوان حیوان خانگی مجاز اعلام کرد.

این حکم به دنبال اعتراض آریل راید به اتهام نگهداری از این پرندگان که طبق قانون کنترل حیوانات شهر ونکوور ممنوع است، صادر شده بود.

قاضی زاهد مخدوم در دادگاه استانی ونکوور در حکم خود که در سپتامبر سال گذشته صادر شده بود، اعلام کرده بود که قصد راید برای نگهداری از این پرندگان به عنوان حیوان خانگی و نه برای مصارف خوراکی، نقض قانون محسوب نمی‌شود.

شهرداری ونکوور به این حکم اعتراض کرد و پرونده به دادگاه عالی ارجاع داده شد.

قاضی نینا شارما در دادگاه عالی با تایید حکم مخدوم، استدلال کرد که قانون به طور واضح نگهداری از مرغ شاخدار را ممنوع نکرده است.

او همچنین اشاره کرد که راید این پرندگان را نه برای تخم‌گذاری یا گوشتشان، بلکه صرفاً برای لذت همراهی با آنها نگهداری می‌کرد.

شارما در ادامه گفت که از آنجایی که قانون نام مرغ شاخدار را به طور خاص در فهرست پرندگان ممنوعه ذکر نکرده است، نگهداری از آنها مجاز است.

این حکم به عنوان پیروزی برای دوستداران حیوانات و کسانی که خواهان تنوع بیشتر در حیواناتی هستند که می‌توانند به عنوان حیوان خانگی در ونکوور نگهداری کنند، تلقی می‌شود.

  کاهش مجدد تورم در ماه می، امید به کاهش نرخ بهره را زنده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان