• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست ۳۵۰ هزار یورو دریافت کرد

بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست ۳۵۰ هزار یورو دریافت کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دا سیلوا که دستمزد قابل توجهی دریافت نمی‎کند به واسطه شباهت نامش با یکی از فوتبالیست‌ها و البته اشتباه یکی از کارمندان باشگاه فلامینگو با اتفاق عجیبی روبرو شد.

او ناگهان متوجه شد که مبلغی نزدیک به ۳۵۰ هزار یورو به حسابش واریز شده و هیچ اطلاعی نداشت که چطور ممکن است چنین اتفاقی رخ داده باشد.

این اشتباه از سوی باشگاه فلامینگو بود. او تا سال ۲۰۲۰ بازیکن تیم بسکتبال این باشگاه بود و آنها اطلاعات او را با اطلاعات بازیکنی درست به همین نام که در ماه ژانویه به ولورهمپتون منتقل شده بود اشتباه گرفته بودند.

این بازیکن ۱۹ ساله به گلوبو اسپورت گفت:« من ترسیده بودم چون نمی‌دانستم این پول از کجا آمده است. فکر کردم کسی اشتباه کرده و این پول را برای من ریخته است. دوستم به من گفتم که کاملا مراقب باشم چون ممکن است از حسابم برای پول‌شویی استفاده شود.»

گومز فوتبالیست که قرار بود این پول به حسابش ریخته شود در ماه ژانویه سال جاری میلادی با قراردادی به ارزش ۱۸٫۷ میلیون یورو به ولورهمپتون رفت. او قرار بود ۴۵۰ هزار از باشگاه فلامینگو دریافت کند.

آنها این مبلغ را در تاریخ ۲۷ فوریه پرداخت کردند اما چهار روز بعد متوجه اشتباهی که رخ داده بود شدند. ژوائو گومز که حالا برای باشگاهی آماتور در ریو بازی می‌کند در این باره اظهار داشت:« ما این موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کردیم.»

  مزدک میرزایی در واکنش به کنار گذاشته شدن عارف غلامی از استقلال: او به دل مردم مظلوم ایران راه پیدا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان