• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عصبانیت رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، از شایعات درباره آینده‌اش

عصبانیت رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، از شایعات درباره آینده‌اش

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، آرائوخو در چند فصل اخیر و تحت هدایت ژاوی به یکی از بهترین بازیکنان حاضر در لالیگا و ترکیب بارسلونا تبدیل شد و توانست نقش مهمی را در خط دفاعی این تیم ایفا کند.

عملکرد خوب این بازیکن در ترکیب بارسا باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را به صورت دقیق زیر نظر بگیرند و شرایط را برای احتمال به خدمت گرفتن او بررسی کنند که جدی‌ترین آنها در چند ماه اخیر بایرن بوده است.

مدیران بایرن حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی را هم برای جذب این ستاره اروگوئه‌ای ارائه کردند که با پاسخ منفی بارسا روبرو شد، اما شایعات درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در چند ماه اخیر از سوی رسانه‌های بسیاری مطرح شده است.

آرائوخو در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این شایعات و احتمال جدایی‌اش از بایرن اظهار داشت: «مردم مدام در حال صحبت کردن درباره آینده من هستند که برایم مهم نیست، اما می‌خواهم بگویم که در بارسلونا خوشحال هستم.»

او درباره شرایطش هم اضافه کرد: «از نظر فیزیکی خوب هستم، اما پس از دیدارهای اخیر با بارسلونا کمی خسته شدم. آماده هستم تا از مارسلو بیلسا یاد بگیرم. ما در حال آماده کردن جزئیات پیش از کوپا آمه‌ریکا هستیم. جلسات تمرینی برای درک چیزی که مربی می‌خواهد مهم است.»

  رئال مادرید به دنبال کسب پنجمین برتری متوالی برابر بارسلونا در ال کلاسیکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان