• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جیمی کاراگر : لیورپول برای بازسازی خط هافبک خود به ۲۲۵ میلیون یورو نیاز دارد

جیمی کاراگر : لیورپول برای بازسازی خط هافبک خود به ۲۲۵ میلیون یورو نیاز دارد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در اولین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب تیم فوتبال لیورپول میهمان برنتفورد بود و این بازی را با نتیجه ۳-۱ به میزبانش واگذار کرد.

لیورپول در این بازی بر توپ و میدان مسلط بود اما مشکلاتش زمانی آغاز شد که بازیکن این تیم ابراهیم کوناته در دقیقه ۱۹ گل به خودی زد. سه دقیقه به پایان نیمه اول یوانه ویسا دومین گل زنبورها را به ثمر رساند. در نیمه دوم الکس اوکسلید چمبرلین یکی از گل‌های خورده را برای میهمان مرسی‌سایدی جبران کرد اما امیدهای این تیم برای فرار از شکست با دریافت گل سوم در دقیقه ۸۴ که توسط برایان امبومو رقم خورد، بر باد رفت و به این ترتیب شاگردان یورگن کلوپ سال ۲۰۲۳ را با یک شکست خارج از خانه آغاز کردند.

این پنجمین شکست در هفدهمین بازی فصل مرسی‌سایدی‌ها بود که آنها را با ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول نگه داشت.

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، معتقد است لیورپول در حال تبدیل شدن به تیمی مسن است و طراوت سابق را ندارد. او به اسکای اسپورتس گفت:«سال به سال لیورپول پیرتر می شود. این تیم دیگر طراوت و شادابی سال های قبل را ندارد و نیاز به جذب هافبک هایی جوان و باکیفیت دارد. هر تابستان لیورپول بازیکنانی را از دست می دهد و به جای‌شان بازیکنانی دیگر می‌خرد ولی معتقدم برای بازسازی لیورپول به ۲۲۵ میلیون یورو نیاز است و بخش اعظم آن باید برای تقویت خط میانی هزینه شود.»

کاراگر ادامه داد:«نبی کیتا و چمبرلین در سال پایانی قراردادشان هستند. شرایط میلنر هم مشابه است و باید به سن بالای تیاگو، هندرسون و فابینیو هم اشاره کرد. تیاگو بسیار زیاد هم مصدوم می شود. مردم در مورد خرید جود بلینگام حرف می زنند و حق هم دارند ولی اگر لیورپول امسال نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد، جذب این بازیکن بسیار دشوار خواهد بود. معتقدم لیورپول هم باید بازیکنی با سبک بازی بلینگام بخرد و هم یکی مثل جورجینیو واینالدوم پیدا کند.»

  عصبانیت هواداران اورتون از داوری بازی امروز تیم‌شان مقابل لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان