• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • افت قیمت اکثر آلت کوین‌ها در بازار سه شنبه

افت قیمت اکثر آلت کوین‌ها در بازار سه شنبه

پیام جوان: به گزارش اقتصاد نیوز، برخلاف دیروز که تمام بازار مثبت بود، امروز اکثر آلت کوین ها افت قیمت داشته اند. گرچه بیت کوین نوسان خاصی نداشته و سیگنال منفی از جانب آن به بازار مخابره نشده، اما آلت کوین ها امروز افت کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی، تون کوین با افت ۶ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. اتریوم کلاسیک هم ۵ درصد کاهش قیمت داشته است. الروند و نیر پروتکل هم با افت ۳ درصدی، جزو نمادهایی هستند که کاهش قیمت زیادتری نسبت به بقیه داشته اند.

در فهرست نمادهای مثبت، لیدو دائو با رشد ۶ درصدی وضعیت خوبی دارد. شیبا اینو هم به همین میزان صعود کرده است. چلیزی ۵ درصد و ایپ کوین ۴ درصد رشد کرده اند و جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند.

در مقیاس هفتگی لیدو دائو با بازدهی ۶۰ درصدی، بهترین عملکرد را دارد. سولانا هم با رشد ۳۴ درصدی وضعیت خوبی دارد. اتریوم کلاسیک و کاردانو هم با رشد ۲۵ درصدی در یک هفته، از نمادهای پربازده محسوب می شوند.

طی این مدت OKB با افت ۱۱ درصدی عملکردی ضعیف داشته و هوبی توکن با افت ۵ درصدی، در جایگاه بعدی ایستاده است. سایر نمادهایی که طی یک هفته گذشته افت کرده اند، افتی کمتر از ۳ درصد دارند.

رشد جزئی ارزش بازار
ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشدی اندک که میزان آن به یک دهم درصد هم نمی رسد، عدد ۸۵۳ میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات هم ۷ درصد رشد کرده و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

  پنهان بودن یک سند بیت کوینی در رایانه‌های مک

ارزش معاملات دیفای ۳ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها ۳۵ میلیارد دلار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان