• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا: شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه بارسلونا حتی از دو سال پیش نیز بدتر شده است

ویکتور فونت، نامزد سابق ریاست باشگاه بارسلونا: شرایط مدیریتی و اقتصادی باشگاه بارسلونا حتی از دو سال پیش نیز بدتر شده است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پس از افتضاح مدیریتی جوزپ ماریا بارتومئو و استعفای او از ریاست بارسلونا، دو سال پیش انتخابات ریاست باشگاه برگزار شد و خوان لاپورتا در رقابت با ویکتور فونت و تونی فریکسا به صندلی ریاست برگشت. با مدیریت او بارسا فصل قبل فاتح لالیگا و سوپرجام اسپانیا شد ولی شرایط مالی بارسا تعریف چندانی ندارد و حتی برای ثبت قرارداد بازیکنانی که تمدید کرده‌اند نیز مشکل دارد.

ویکتور فونت در انتقاد از این وضعیت گفت: «نتایج ورزشی خوب بارسا، شرایط سازمانی را تحت الشعاع قرار داده است. من از آن دسته مخالفانی نیستم که چوب لای چرخ بگذارم و کمکی نکنم، اما احساس مسئولیت دارم زیرا در انتخابات، یک سوم اعضا از من حمایت کردند. من از نتایج ورزشی راضی هستم، اما از طرف دیگر به خاطر شرایط اقتصادی ناراحت و ناامید و مهمتر از همه بسیار نگران هستم. تیم‌های فوتبال مردان و زنان عالی کار کردند ولی لاپورتا به وعده‌های مالی خود عمل نکرد.»

فونت ادامه داد: «بارسا الان قادر به رویارویی با چالش‌های سخت آینده نیست. این محیط، همان‌طور که ژاوی می‌گوید، مسموم است و مردم هم نگرانند. دو سال پیش به ما گفتند که مسی قرار است تمدید کند یا امسال گفتند که او می‌تواند برگردد ولی او الان کجاست؟ اگر اینجا نیست به این دلیل است که مشکل مدیریتی داریم. شرایط بارسا از دو سال پیش بهتر نشده که بدتر هم شده است.»

  بایرن مونیخ حاضر بود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 90 میلیون یورو برای جذب رونالد آرائوخو پرداخت کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان