• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقاد ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بایرن مونیخ در بازی برابر لاتزیو

انتقاد ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد بایرن مونیخ در بازی برابر لاتزیو

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در رم مهمان لاتزیو بود و با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم شکست خورد.

بسیاری از فوتبال‌دوستان و خصوصا هواداران بایرن در انتظار پیروزی این تیم بودند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت تا شاگردان توماس توخل بازنده این بازی باشند و شرایط در دیدار برگشت برای آنها دشوارتر از حد انتظار شود.

فردیناند در گفت‌وگو با TNT Sports درباره این بازی اظهار داشت: «بایرن فوتبال واقعا زشتی را به نمایش گذاشت. من نمی‌توانم مدعی شوم که لاتزیو بار دیگر در ورزشگاه این تیم به میدان نرود و برابر این تیم به پیروزی نرسد.

بایرن کاملا نشان داد که از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برد. آنها در شرایط بسیار بدی هستند و من فکر نمی‌کنم که بتوانند در بازی برگشت از این وضعیت بیرون بیایند و بتوانند این شکست را جبران کنند، این کار برای آنها بسیار سخت است.

اگر آنها نتوانند در طول چند هفته پیش رو نتیجه خوبی در لیگ بگیرند، بعید می‌دانم که بتوانند شرایط را تغییر دهند و باید خودشان را حذف شده بدانند. بسیاری از بازیکنان بزرگ این تیم عملکرد ضعیفی داشتند و نشان دادند که از دوران اوج دور هستند.»

  جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان