• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بارسلونا و احتمال محرومیت یک ساله از چمپیونزلیگ

بارسلونا و احتمال محرومیت یک ساله از چمپیونزلیگ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یوفا دیروز اعلام کرد که تحقیقاتی را برای روشن شدن موضوع پرداخت‌های بارسلونا به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، آغاز کرده است. اما چه کسی مسئول رسیدگی به این پرونده خواهد بود؟

یوفا به بارسلونا اعلام کرده است که دو بازرس سوئیسی به نام‌های ژان ساموئل لئوبا و میرجان کولر را برای تحقیق در مورد این پرونده انتخاب کرده است. یوفا قبلاً در پرونده بررسی پروژه سوپرلیگ در ماه می ۲۰۲۱ لئوبا را مامور کرده بود ولی سه هفته بعد و با شکست پروژه سوپرلیگ، رسیدگی به آن‌را به حالت تعلیق درآورد.

اکنون باید منتظر باشیم تا لئوبا و کولر تا پیش از پایان فصل، تحقیقات خود را به پایان برسانند. در این مرحله سه اتفاق ممکن است رخ دهد:

۱- بایگانی شدن پرونده که به این معناست که هیچ عواقبی در سطح رقابت‌های اروپایی برای بارسلونا نخواهد داشت.

۲- تشکیل پرونده انضباطی برای بارسلونا که به معنای پیدا شدن شواهد و مدارک کافی علیه بارسلوناست و به این ترتیب بارسا حداقل یک سال از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد شد. بارسا طبعا به این حکم اعتراض خواهد کرد ولی در دادگاه CAS و در موارد مشابه، همواره فرجام‌خواهی باشگاه رد شده است.

۳- ممکن است یوفا منتظر بماند تا روند رسیدگی به پرونده بارسا در اسپانیا به پایان برسد که در این صورت حکم نهایی یوفا به تعویق خواهد افتاد.

  تکذیب احتمال حذف شدن بارسلونا از فصل آینده لیگ قهرمانان به دلیل پرونده نگریرا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان