• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهاد سرمربیگری در تیم جوانان کرواسی به دراگان اسکوچیچ

پیشنهاد سرمربیگری در تیم جوانان کرواسی به دراگان اسکوچیچ

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم‌ملی جوانان کرواسی در حالی به استقبال یورو ۲۰۲۳ می‌رود که در فاصله ۷۰ روز تا این مسابقات، هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست و فدراسیون فوتبال کرواسی گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند.

در ابتدا به نظر می‌رسید ایگور بیشچان برای یورو نیز روی نیمکت کرواسی باقی خواهد ماند، اما او ناگهان با پیشنهاد سرمربیگری در دینامو زاگرب مواجه شد و بی‌معطلی این پیشنهاد را پذیرفت تا هدایت بزرگترین تیم کرواسی را عهده‌دار شود.

حالا وبسایت saat24 کرواسی نام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی بیشچان مطرح کرده است.

اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم‌ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هنوز تیم جدید خود را معرفی نکرده و طبیعتاً حضور روی نیمکت جوانان کرواسی در یورو ۲۰۲۳ پیشنهاد جذابی برای او خواهد بود.

کرواسی در این مسابقات با اوکراین، اسپانیا و رومانی همگروه است و اسکوچیچ در صورت قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال کشورش، چالشی ویژه را در فاصله دو ماه پیش رو خواهد داشت.

نکته جالب اینکه بهترین عملکرد جوانان کرواسی در یورو صعود تا مرحله یک چهارم نهایی است و اسکوچیچ فرصتی خوب برای عبور از این طلسم خواهد داشت.

اسکواد تیم جوانان کرواسی با حضور چهار بازیکن از بوندسلیگا و نفراتی از اردیویسه، لوشامپیونه و سایر لیگ‌های معتبر اروپایی، ترکیب مطلوب برای این سرمربی خواهد بود.

  ارزش یورویی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان